GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Wednesday 13 February 2013

IMAM MAHDI AL-MUNTAZAR (25) Rahsia Lembaran Pertama dan dekatnya Yahudi-Zionis menuju kehancurannya.


Mari kita dengarkan sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah r.a.

Bersabda Rasulullah SAW : “Tidak akan berlaku hari kiamat sehingga umat Islam memerangi Yahudi, maka umat Islam akan membunuh mereka sehingga mereka bersembunyi di belakang batu dan pepohon. Maka bercakap batu dan pohon-pohon : Wahai orang Islam, hamba Allah, ini Yahudi di belakangku, maka marilah dan bunuhlah dia, kecuali pohon  Ghardad, kerana dia adalah dari pohon Yahudi”

Pohon atau pokok Ghardad sudah kita ketahui sejak dahulu lagi, Nabi Muhamad SAW telah memberitahu kita akan hal yang demikian.

Dan anda jangan terkejut kalau saya mengatakan bahawa Yahudi Zionis di Israel sekarang ini menanam pokok Ghardad tu dalam bentok kebun & ladang. Dalam maksud mudahnya, ia ditanam besar-besaran seolah-olah kita menanam durian dan duku berekar-ekar luasnya.

Rupa-rupanya pokok yang kita tanam ada kaitan dengan sifat penanamnya. Sebahagian manusia menanam kerana buahnya. Sebahagian lagi kerana bunganya yang beracun (bunga popi). Manakala sebahagian lagi kerana durinya yang dianggap sebagai perisai. Itulah pokok ghardad, pokok berduri kecintaan Yahudi.

ZIONISME DAN ANTI SEMITISME
Pemikiran Yahudi adalah pemikiran songsang yang menganggap hanya kaum mereka yang terbaik dan disayangi Tuhan. Kaum lain, bangsa lain, puak lain adalah golongan haprak dan hina. Kerana itu, mereka melancarkan kempen Anti Semitisme.

Theodor Herzl (1860-1904) mengakui bahawa anti-Semitisme (anti seluruh agama lain kecuali Yahudi) akan mempermulus (memurnikan) tujuan mendirikan negara bagi bangsa Yahudi. Dia menegaskan bagaimana pun caranya, anti-Semit harus menjadi isu politik internasional.


"Anti-Semit akan menjadi teman terpercaya kita, negara-negara pendukung Anti-Semit adalah sekutu kita," tulis Herzl dalam bukunya Der Judenstaat (Negara Israel) halaman 19, seperti dilaporkan truetorahjews.org. Buku ini dilancarkan pada 14 Februari 1896 di Leipzig, Jerman, dan Austria.

LEMBARAN PERTAMA
Saya akan mendedahkan anda satu rahsia besar, iaitu isi kandungan lembaran pertama dari empat lembaran utama yang kami ketahui. Pemilik lembaran ini ialah seorang Yahudi yang kemudiannya masuk Islam sesudah terbaca isi kandungannya. Dia asalnya seorang tukang tenung Yahudi dan telah membeli manuskrip ini dari pihak ketiga.

Selepas dia berjaya melarikan dirinya ke Australia, dia telah menyatakan keislamannya. Tetapi sebelum itu, dia terpaksa mengambil jalan berliku untuk menyerahkan beberapa salinan nashkah ini kepada seorang muslim di Baitul Maqdis. Dia juga telah menyerahkan benda yang sama kepada seorang pemuda Mesir (seorang yang alim) bergelar Akhir Al-Zaman Akram Al-Harani.

Kisah ini berlaku tahun 1974. Apakah isi kandungan lembaran pertama itu? Mari kita ikuti.

“..Setiap apa yang disebutkan Isa ialah dari Ruh Al-Quddus, dipenuhi dengan nur (cahaya) pesuruh yang mulia, Jibrail, wahyu menyerahkan kitab itu. Dan tahun menetapkan peperangan kehancuran bagi musuh-musuh pujian dan kemuliaan dari setiap penjuru dunia pergi ke Mahkota Hassan (zuriat dari keturunan Syaidina Hassan) dan dia keluar dari Mekah, tukang-tukang tilik mendapat perkhabaran dari apa yang ada pada kertas dan tulang tentang keluarnya dari setiap sudut, telah hampir bagi pasukan tentera keluarnya (untuk maksud peperangan), atas seorang pemuda yang terpelihara dari setiap kejahatan (maksudnya Imam Mahdi)”.

YAHUDI YANG JUJUR
Si Yahudi yang jujur mengingatkan kita kepada Abdullah bin Salam, sahabat nabi yang mulia. Perhatikanlah kepada tukang tenung Yahudi di atas yang kini telah menjadi muslim. Kemudian perhatikanlah pula kepada majoriti bangsa Yahudi yang jahat. 

Bersabda Rasulullah SAW : “Kalaulah terdapat 10 orang Yahudi memeluk Islam pada zamanku, nescaya seluruh orang Yahudi akan memeluk agama Islam”.  Itulah realiti di zaman Rasulullah. Hanya beberapa orang sahaja dari kalangan kaum Yahudi yang memeluk Islam.  Apa yang baginda sebut itu jelas membuktikan Yahudi itu bangsa yang degil, hati batu, keras kepala & sukar menerima nasihat.

Mari kita kembali kepada kisah Theodor Herzl yang berjuang untuk Zionis dan Anti Semistismenya. Mari kita lihat rupanya & kedegilan puak-puak Zionis ini.

SIAPAKAH HERZL SEBENARNYA?
Herzl adalah wartawan Yahudi keturunan Austria-Hungaria. Dia dilahirkan pada 2 Mei 1860 di Past, Hungaria. Nama aslinya Benjamin Ze'ev Herzl.

Mengikut perkiraan matematik, jarak antara tarikh kelahiran Herzl dan kita sekarang ini ialah 153 tahun. Kalau dari tarikh pelancaran bukunya pada 1896, maka jarak itu menjadi sedikit pendek iaitu (2013 – 1896) = 117 tahun. Kempen Anti Semitnya menjadi semakin subur dan segar. Buktinya dapat dikutip daripada cerita-cerita di bawah. 

Beberapa kajian mendapati atau menyebutkan bahawa imigrasi warga Yahudi ke Israel menjadi semakin meningkat pada saat kempen anti-Semit juga naik. Para pemimpin Zionis mempopularkan isu itu untuk mendorong kaum Yahudi keluar dari negara tempat tinggal mereka lantaran merasa sudah tidak aman.

Secara teorinya, kempen Anti-Semit sangat diperlukan untuk menjaga majoriti orang-orang Yahudi di Israel. Demikian menurut perkiraan mereka.

DEMONTRASI BESAR-BESARAN
Inilah yang terjadi pada saat rejim Adolf Hitler berkuasa di Jerman. Kongres Yahudi Amerika pada March 1933 telah menganjurkan demontrasi (tunjuk perasaan) secara besar-besaran di Madison Square Garden, New York, untuk memboikot semua produk asal Jerman.

Hasilnya, 40 ribu orang berdemonstrasi anti-Hitler. Seruan serupa juga disampaikan kepada seluruh kaum Yahudi di seluruh dunia untuk memboikot produk Jerman dan menolak semua kepentingan ekonomi negara itu.

Maka Hitler menjadi sangat marah.  Lantaran demontrasi itu tidak berhenti, maka pada 28 March 1933, Hitler telah memerintahkan seluruh rakyat Jerman memboikot semua kedai, gudang dan perusahaan milik kaum Yahudi di Jerman. Kempennya ini sangat berhasil. Seluruh warga Yahudi di negara itu merasa tidak nyaman dan ingin keluar.

PERJANJIAN PERPINDAHAN
Karena itulah, masih di tahun yang sama (1933), para pemimpin Zionis di Jerman mengadakan Perjanjian Perpindahan dengan Hitler. Berdasarkan kesepakatan itu, warga Yahudi dipaksa pindah ke wilayah Palestin, tempat yang akan menjadi berdirinya negara Israel. Sebelum anti-Semit meningkat di Jerman, amat sedikit kaum Yahudi bersimpati atas gerakan Zionis.

Mereka memaksa Hitler menerima persyaratan mereka. Dan Hitler pula menerima syarat-syarat tersebut demi kebaikan kedua-dua belah pihak.

Dengan perjanjian itu pula, Hitler mendirikan 40 kem pelatihan bagi warga Yahudi sebagai persiapan tinggal di Palestin. Hingga akhir 1942, hanya ada satu kem sahaja “Kibbutz”  yang mengibarkan bendera Israel.

KAUM ZIONIS SANGGUP BERTINDAK KEJAM
Untuk memastikan kaum Yahudi itu tidak lari ke negara lain, kaum Zionis tidak segan bertindak kejam. Mari kita lihat kekejaman mereka ke atas bangsa mereka sendiri.

Pada tahun berikutnya, lima kapal berisi para penghijrah (pengungsi) Yahudi yang berasal dari Jerman ditolak permintaan mereka untuk masuk ke Amerika Syarikat. Mereka tidak dibenarkan masuk ke Amerika Syarikat. Siapakah yang tidak membenarkannya? Sudah tentu Pihak Berkuasa AS atas pengaruh pemimpin Zionis di Jerman. 

Kenapa begitu? Kerana orang-orang Yahudi ini enggan pergi ke Israel. Mereka akhirnya dikirim kembali ke Jerman dan akhirnya dibunuh tentara Nazi di dalam kem gas beracun. Sebab itu, HOLOCAUST itu (jika pun benar) hanya putar belit Zionis sendiri untuk membunuh bangsa mereka. Dan juga (jika pun benar) hanya melibatkan ribuan nyawa sahaja, bukan 1.5 juta seperti yang disebut-sebut.

DAVID BEN GURION
 
Prinsip keji ini dianut pula oleh David Ben Gurion, perdana menteri pertama Israel. "Jika saya tahu bisa menyelamatkan semua anak (Yahudi) di Jerman dengan membawa mereka ke Inggris dan hanya setengah dari mereka dapat dihantar ke Eretz Israel. Saya akan mengambil pilihan kedua. Ini bukan sekadar persoalan menyelamatkan nyawa anak-anak Yahudi, namun bagaimana memelihara sejarah rakyat Israel," ujar Ben Gurion pada 7 Disember 1938.

Mereka berharap terkumpulnya seluruh orang Yahudi di Israel akan mempercepat kedatangan Raja Al-Masih Dajjal yang mereka nanti-nantikan. Sedangkan sebenarnya, itu semua akan mempercepat kehancuran mereka sendiri. Kerana imam kita, Imam Mahdi Al-Muntazar akan mendahuluinya.

KEMUDIAN, L.S.HANS ILYA
Kemudian ada kata-kata sinis yang mempersenda-sendakan kepercayaan kita kepada Imam Mahdi Al-Muntazar. Kata-kata ini sangat menyakitkan hati dan penuh dengan olok-olokan.

L.S.Hans.Ilya (berasal dari Yahudi), seorang pemikir Barat pernah dilaporkan berkata oleh Akhbar Mingguan Amerika, New York Times, bertarikh 19-1-1992 sebagai berikut : “Al-Mahdi yang dinantikan (umat Islam) itu adalah waham (dugaan) yang mesti ada bagi orang-orang Islam, kerana umat Islam tidak boleh hidup tanpa ada persangkaan-persangkaan (waham) pertolongan melawan Yahudi & penggembalian Baitul Maqdis”.

Berikutnya dia berkata, “ Sehingga kita pun sebagai pemikir, melihat bahawa apabila sahaja Yahudi menghina orang-orang Islam, maka muncullah persoalan Imam Mahdi. Itulah gurauan, dengan mana-mana orang Islam menggantungkan harapan mereka”.

Berikutnya dia mengatakan, “ Apabila sesuatu perkara memihak kepada Yahudi atau mereka terkena nasib buruk, saya dapati umat Islam neyatakan, “Sesungguhnya itu adalah mukaddimah kepada kedatangan Al-Mahdi” (Inilah Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu, ms 29).  

MEREKA ITU SETAN
Theodor Herzl dan L.S. Hans Ilya adalah para setan yang meniup kata-kata beracun untuk melumpuhkan umat Islam. Walau  apa pun yang mereka perbuat, Islam tetap agama yang suci dan mulia. Dan kepercayaan kita kepada Al-Mahdi tidak akan surut sama-sekali.

Dan anda  juga mesti tahu bahawa ada juga rakyat Israel yang tidak suka kepada kekejaman bangsa mereka sendiri. Mereka anti kepada sikap jahat & kejam Yahudi-Zionis kepada bangsa Palestin yang menderita itu. Kalau anda tidak percaya, mari kita dengarkan kisah di bawah.

PARA PEMBELOT DARI NEGARA ZIONIS
Para pembelot itu kebanyakannya wanita muda yang cantik, genit dan lawa. Kadang-kadang mereka kelihatan seperti seorang model walau pun sebenarnya mereka itu para askar yang berani memanggul senjata.

Omer Goldman, 18 tahun, memang bukan seorang model. Ia adalah salah satu pelajar kelas tiga SMA yang menolak kerahan wajib tentera. Bersama 40 rakannya dari organisasi Anarki Anti Tembok Pemisah, ia pernah mengedarkan risalah menentang penjajahan Israel terhadap Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di gerbang sekolah.


Empat tahun lalu, ia bersama 40 teman sekolahnya mengirim surat protes kepada Perdana Menteri Israel masa itu, Ehud Olmert yang bakal mundur secara resmi setelah pilihanraya 10 Februari tahun depan, seperti dilaporkan surat kabar Haaretz.

SURAT PROTES PERTAMA
Bahkan surat protes pertama yang dikirimkan pelajar pernah terjadi pada tahun 1970 kepada Perdana Menteri Israel ketika itu, Golda Meir. Ini menunjukkan bahawa sebahagian mereka sangat anti kepada kezaliman, kejahatan & kebiadapan.

Sikapnya bukan hal baru dan asing di negara Zionis itu. Sudah ramai generasi muda Israel menolak aturan itu. Mereka berpandangan kerahan wajib tentera hanya menambah kebencian dan serangan terror oleh warga Palestin. Militer Israel mencatat, tahun ini saja sekitar 58 %, remaja wajib tentera membangkang dan tidak mendaftar.

Sebagai negara hidup di pusaran konflik selama 60 tahun, Israel menerapkan kerahan wajib tentera.  Beleid ini mengharuskan lelaki dan perempuan berusia minimun 18 tahun mengikut aturan itu. Bagi pria, wajib menjadi tentera selama tiga tahun, sedangkan perempuan dua tahun.

SUNGGUH MENGEJUTKAN
Namun keputusan Omer itu sungguh mengejutkan dan menarik perhatian umum. Maklum saja, ia adalah putri bekas pengarah Mossad (Agensi rahasia luar negeri Israel). Ayahnya dikenal dengan nama N adalah spesialis Iran. Ia berhenti pada Jun tahun lalu karena bertengkar dengan atasannya, Meir Dagan. Keluarganya hidup mewah di kawasan elite Ramat Hasharon, Tel Aviv.

Omer hidup dengan kawalan ketat pihak intelijen dan tentera, pihak yang kini ia benci. Tapi ia sedar risiko yang akan ia hadapi. Penjara paling lama ialah sembilan bulan dan bermungkinan besar ia akan diasingkan masyarakat kerana dianggap “tidak cinta” kepada tanah air. Karena itu, beberapa bulan sebelum memutuskan menolak, setiap bulan ia pergi bertemu pakar psikoterapi untuk mempersiapkan hidup di tahanan pihak tentera..

Hari itu pun datang pada 23 September lalu. Ia menolak. Pengadilan pihak tentera lantas memenjarakan dia selama 3 bulan. Selepas itu, pembicaraan diulang semula. Semuanya berlangsung dengan harapan ada salah satu pihak akan menyerah kalah. Namun, ia bersikap tegas meski ayahnya tidak menyetujuinya "Ia dan saya mempunyai karakter hampir sama. Saya juga akan berjuang sampai akhir atas apa yang saya yakini," kata Omer
Sahar Vardi
 Ia tidak sendirian. Bulan sebelumnya, pengadilan pihak tentera telah menghukum Sahar Vardi karena menolak mengikuti kerahan wajib tentera. Perempuan 18 tahun ini adalah anggota Shminitism, gerakan pelajar kelas tiga SMA yang menolak kekejaman tentera Israel terhadap rakyat Palestin. "Penjajahan itu kejam dan saya tidak akan membiarkan diri saya menjadi sebahagian dari kekejaman terhadap orang lain," Sahar menegaskan.

Rakyat Israel boleh saja memandang mereka sebagai pembelot. Yang pasti, para penolak kerahan wajib tentera itu tidak mengkhianati prinsip kemanusiaan dan kemerdekaan. Dan Al-Masih Dajjal tentunya menjadi hilang akal (gila) ketika ia melihat Al-Mahdi membuat pejabat antarabangsa yang baru di Baitul Maqdis.

Penentangan oleh rakyat Israel sendiri merupakan isyarat awal bahawa ia akan jatuh ke tangan orang Islam suatu masa nanti. Pejabat antarabangsa itu akan dinamai sebagai “pejabat penaklukan” untuk menerima kunjungan para tetamu yang berbondong-bondong datang. Yahudi-Zionis pasti akan kalah. Islam pasti akan menang. 

INI PULA KISAH PENGKHIANAT PALESTIN
Bagi kebanyakan orang, wang mungkin segalanya. Prinsip inilah yang dipegang teguh Siad, warga Palestin dari Semenanjung Gaza.

Demi duit, ia rela menghianati perjuangan bangsanya sendiri. Ayah empat anak ini menjadi informer (pemberi maklumat) bagi pasukan Israel. Tugasnya memberi tahu di mana anggota Hamas dan Jihad Islam bersembunyi. "Saya memberikan informasi ke Israel antara 1977 dan 1996," kata Siad sambil menyeruput kopi panas di ruang tamu rumahnya yang mewah, seperti dilaporkan BBC empat tahun lalu.

Selama 19 tahun menjual informasi, Siad memperoleh kemewahan hidup. "Ketika saya minta sebatang rokok, Israel memberikan sebungkus," ujarnya memberi tamsil. Padahal, saudara sebangsanya yang dijajah Israel hidup serba kekurangan dan ketakutan.

Kondisi kehidupan sekitar 1,5 juta warga Semenanjung Gaza semakin menderita setelah negara Zionis itu menyerang wilayah itu pada 2006. Bahkan bertambah teruk dalam serangan terbaru Yahudi Zionis November 2012 baru-baru ini. Rakyat Palestin di wilayah tersebut kekurangan serba-serbi, termasuk bahan makanan, air, bekalan elektrik,  bahan bakar dan obat-obatan.

ANGGAPANNYA TIDAK PERCUMA
Tetapi semua itu tak percuma bagi Siad. Pembelotannya kepada bangsanya sendiri, agamanya & tanahairnya dianggapnya tak percuma atau sia-sia. Sekarang, Siad bersama istri dan dua putranya hidup nyaman di Sderot, kota di selatan Israel yang hanya satu kilometer dari perbatasan Gaza.

Rumahnya yang berlokasi di sebuah jalan utama di Sderot berisi tiga kamar tidur dan dilengkapi peralatan mewah. Sebuah kereta Mercedes  BMW berwarna putih ada di garaj. Bisnisnya di bidang besi dan pembinaan sangat maju dan pesat.

Ia pindah ke kota ini sepuluh tahun lalu bersama 79 penghianat lainnya lantaran keselamatan keluarga mereka terancam. "Karena itulah saya datang ke sini kelmarin dan menjadi warga negara Israel. Sebab itu, mereka telah memberi saya kad pengenalan Israel," ujar Siad.

Siad itu bersama 79 yang lain adalah pengkhianat besar kepada Palestin. Mereka mencari jalan selamat dengan bersengkongkol dengan musuh Islam yang paling durjana. Dia bukan sahaja membelot kepada bangsanya, bahkan juga kepada agamanya dan tanah-airnya.

Tidakkah dia merasa malu kepada tukang tenung Yahudi yang kini hidup di Australia sebagai muslim? Atau merasa malu kepada Omer Goldman yang mebenci kekejaman bangsanya sendiri terhadap rakyat Palestin? Sungguh cetek fikiran si bangsat Siad ini.

DI RUMAH. JUMAAT 8-2-2013.  12.46 PM

No comments:

Post a Comment