GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Sunday 14 April 2013

RAHSIA PERISTIWA LAHAD DATU (SIRI 1) Kapal misteri USS Guardian.



RAHSIA PERISTIWA LAHAD DATU (SIRI 1) Kapal misteri USS Guardian.

Saya selalu menyebut Yahudi itu licik dan jahat. Merekalah yang akan menyambut dan merayakan Al-Masih Dajjal. Amerika Syarikat dan beberapa sekutunya pula adalah agen-agen Dajjal.

Kita disunatkan membaca 10 ayat pertama atau 10 ayat terakhir Surah Al-Kahfi pada hari Jumaat untuk menolak fitnahnya.

Malangnya, meski pun Dajjal belum keluar, tetapi ramai yang terikut-ikut rentak tari Yahudi. Bukan setakat orang kampong, tetapi tok-tok lebai & para politikus Islam yang kononnya mahir dalam ilmu agama pun terjerat sama dengan taktik Yahudi.

Saya telah menyebut dalam beberapa post saya sebelum ini. Arab Spring dan konflik Syria masakini sebenarnya permainan catur Yahudi laknatullah.


Anda boleh percaya. Anda juga boleh membangkang saya. Terpulanglah. Saya tidak memaksa.

Bukan setakat Arab Spring & konflik Syria masakini yang didalangi Yahudi, cerita mengenai kehadiran USS Guardian di Laut Sulu & pencerobohan Lahad Datu juga ada kaitan dengan Yahudi.

Mari kita dengarkan kisahnya. Sebuah kapal perang Amerika Syarikat, USS Guardian telah terkandas di kawasan terumbu karang Tubbuhata di Laut Sulu pada 17 Januari lalu, iaitu 24 hari sebelum pendaratan penceroboh ke atas Sabah pada 11 Februari 2013.

Mengikut logik fikiran, mustahil sebuah kapal berteknologi tinggi (mempunyai  kelengkapan terkini dan sistem radar yang canggih) boleh ‘tersangkut’ di terumbu karang tersebut?

Lebih menimbulkan kemusykilan, dikatakan kapal perang berkenaan sengaja belayar keluar dari laluan asalnya.

Untuk rekod dan makluman juga, pihak Tubbataha Reef Marine Ranger telah beberapa kali memberi amaran kepada komander USS Guardian supaya jangan menghampiri kawasan terumbu karang itu.

Tetapi bagaikan dirancang, USS Guardian tetap meneruskan perjalanannya dan enggan berhenti.




Persoalannya, kenapa demikian? Adakah ia mempunyai maksud tersirat yang cukup besar?

Timbalan Pengerusi WWF-Filipina, Jose Ma.Lorenzo Tan berasa hairan dan tidak percaya kenapa USS Guardian dengan sengaja menghampiri kawasan terumbu karang berkenaan.

Berdasarkan risikan Filipina, kapal perang tersebut telah melakukan satu operasi rahsia dan kehadiran mereka langsung tidak dimaklumkan kepada pihak berkuasa Filipina

“ The question is, who did they inform? The governor of Palawan (Abraham Mitra) did not know. The Tubbataha Protected Area Management Board did not know. The Western Command (of the Armed Forces of the Philippines) did not know,”

3 pihak di atas langsung tidak dihubungi. Mereka tidak tahu menahu tentang kehadirannya. Mengapa ia jadi begitu rahsia?
 
USS Guardian mendakwa kapal mereka tersangkut di kawasan terumbu berkenaan.

Ketika itu apabila pengawal marin Filipina cuba menghampiri kapal tersebut, mereka diberi amaran dan USS Guardian bersedia untuk menembak pihak marin Filipina.

“There were eight rangers on speed boats. And they could not even approach. The ship was on general quarters (alarm),”

Kalau mereka benar-benat tersangkut oleh terumbu karang, kenapa mereka tidak membenarkan askar  marin Filifina mendekatinya?

Pada asasnya, mereka memerlukan pertolongan. Kenapa pula mereka mesti menembak dan membunuh orang yang ingin menolong mereka? Sungguh ajaib.

Banyak perkara yang pelik dan aneh dalam kisah misteri kapal USS Guardian ini.

Lebih aneh daripada itu, bagaimana 170 orang penceroboh Lahad Datu boleh memiliki senjata perang yang mahal dan sistematik?


Lebih aneh lagi, bagaimana Sultan Jamalul Kiram III boleh membiayai kos peperangan yang mahal, sedangkan dia sendiri miskin papa kedana dan tinggal di rumah setinggan di Manila City?

Kami akan mendedahkannya dalam siri (2) nanti. Bagaimanakah caranya Yahudi cuba memperbodoh-bodohkan kita dalam kisah Lahad Datu yang berlaku baru-baru ini?

Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) adalah insan istimewa yang sangat bijak bercakap. Saya cukup mengkaguminya. Tetapi ada 3 perkara yang saya kurang bersetuju dengannya.

[1] DSAI sangat terdesak menjadi PM sehingga dia cuba mengambil hati Amerika Syarikat dan DAP, rakan pembangkangnya dengan menyokong konsep pluralisme, LGBT dan sebagainya,

[2] Mendudukkan DAP dalam Pakatan Rakyat (PR) dan membiarkannya menyerang konsep Negara Islam yang didokong oleh PAS. Bagaimana 2 pihak yang bermusuh ini boleh menjadi sahabat dalam PR?

[3] Kalau benar kisah pencerobohan Lahad Datu ini ada kaitan dengan DSAI, maka tahap perbuatannya sudah melangkui hubungan luar biasa dengan Amerika Syarikat & Yahudi. Maka siapakah dia sebenarnya?

Ada orang mengatakan bahawa dia adalah “Syeikh Malaya” yang akan membawa perubahan kepada Malaysia selepas PRU13. Saya tersenyum sahaja. Malas saya nak melayan cerita tersebut.   

Imam Mahdi Al-Muntazar dan panglima perangnya, Syuaib bin Saleh (Pemuda Bani Tamin) adalah mereka yang anti kepada Yahudi dan agen-agen Dajjal. Itu anda mesti tahu dan yakin.

Mustahil DSAI akan menjadi manusia  berjaya jika dia adalah kuncu Amerika Syarikat dan talibarut Yahudi laknatullah. Itu pun anda mesti tahu dan yakin.

Jangan ada sesiapa marahkan saya kerana ulasan saya ini. Anda boleh menyokong saya. Anda juga boleh meninggalkan blog saya kalau anda tidak bersetuju. Sekian, Terima kasih.

DI RUMAH. AHAD. 14-4-2013

4 comments:

  1. Jangan tuduh yang bukan-bukan. Anda tidak mempunyai sebarang bukti kukuh. Boleh jadi konspirasi pihak pembangkang, boleh jadi parti memerintah kerana ingin meraih simpati. Apa yang anda buat merupakan satu fitnah. Terus terang kerajaan sekarang banyak corruption, bukti ada cuma audit negara perlu buat siasatan. Yang itu at least ada bukti bukan macam anda tiada bukti tapi post sahaja ikut suka hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masyaallah. Minta maaf saudara anony.Saya tidak berniat menyinggung mana2 pihak

      Delete
  2. Semoga rakyat Malaysia bersatu padu.. idup harmoni.. sesungguhnya skrg Allah bayar cash.. jangan sampai tamak pangkat n harta snggup menjual maruah agama.. maruah diri

    ReplyDelete
  3. Semoga Malaysia bisa mengatasi Fitnah ini...dan berjaya sepanjang masa

    ReplyDelete