GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Tuesday, 25 June 2013

APA MAKSUD KEDATANGAN JEREBU?


APA MAKSUD KEDATANGAN JEREBU?

Kenapa sekarang ada jerebu? Bahkan sangat terok sehingga PM terpaksa istiyharkan darurat di beberapa tempat. Apa maksudnya semua ini?.

Saya tak berani mengatakan lebih daripada apa yang saya tahu. Bahkan saya tak berani meramal sesuatu yang kosong dan tak berfaedah.

Jerebu membawa maksud asap atau dalam Al-Quran disebut Ad-Dukhan. Bahkan ada satu surah khusus mengenainya.

Saya terfikir 2 perkara petang semalam. Dan kedua-duanya hampir  mempunyai jawapannya.

[1] Kenapa jerebu selalu berlaku di kawasan Asia Tenggara?

[2] Kenapa jerebu sekarang sangat kuat, sehingga di beberapa tempat IPUnya melebihi paras 300 dan terpaksa di istiyharkan darurat?

KENAPA BERLAKU DI ASIA TENGGARA?
Jerebu ini telah berlaku beberapa kali sebelum ini. Puncanya dikatakan berasal dari kebakaran hutan di Sumatera.

Pada masa itu, pendapat di atas saya terima seperti  kebanyakan orang. Ia factor iklim.

Akan tetapi, tadinya pandangan batin saya terbuka dan melihat kejadian jerebu itu sebagai satu isyarat dari Tuhan. Tuhan mahu memberitahu kita sesuatu sebenarnya.

APA DIA SESUATU ITU?
Sebelum saya menjawab, elok kita perhatikan makna & keterangan Surah Ad-Dukhan terlebih dahulu.  Surah Ad-Dukhan (bahasa Arab:الدخان) adalah surah ke 44 dalam Al-Qur’an.

Surah ini tergolong surah ‘makkiyah’ yang terdiri atas 59 ayat. Dinamakan Ad-Dukhan kerana kata Ad-Dukhan yang terdapat pada ayat 10 yang bererti ‘Kabut, Jerebu atau Asap’.

Ia mengandungi amaran Allah SWT terhadap kaum kafir musyrik yang menentang Nabi Muhammad SAW bahawa mereka akan ditimpakan azab sengsara semasa langit membawa asap kemarau yang menyebabkan kebuluran yang amat dashyat.

MENURUT TAFSIR AHMAD SONHADJI
Menurut tafsir Ahmad Sonhadji, surah ini diturunkan di Makkah selepas turunnya surah az-Zukhruf, Ad-Dukhan ertinya asap. Dinamakan surah ini Ad-Dukhan kerana Allah menjadikan asap tebal seperti kabus hitam yang menutupi langit menyebabkan cuaca gelap bagi menakutkan atau memberi peringatan kepada yang tidak mahu percaya kepada hari kiamat dan pembalasan; sebagaimana yang Allah nyatakan dalam ayat 10 dalam surah ini (mafhumnya);.
Oleh itu tunggulah (wahai Muhammad) semasa langit membawa asap kemarau yang jelas nyata (yang menyebabkan kebuluran yang dahsyat). (Ad-Dukhan; Ayat:10)

Ayat ini merupakan ancaman kepada kaum musyrikin Quraisy khususnya dan orang-orang kafir umumnya bahwa Allah subhabahu wa Ta’ala akan menurunkan adzab kepada mereka berupa asap yang akan menutupi mereka seluruhnya.

Para ahli tafsir berselisih pendapat tentang asap di dalam ayat tersebut, apakah yang akhirnya menimpa kaum Quraisy ketika itu berupa panas dan kemarau panjang serta kelaparan? atau asap yang akan datang sebagai tanda hari kiamat yang besar yang disebutkan dalam hadits-hadits yang shahih?

PENDAPAT IBNU MAS’UD
Di antara mereka yang berpendapat dengan pendapat pertama adalah Ibnu Mas’ud radhiallahu ‘anhu. Ketika ada seorang dari negeri Kindah menyatakan tentang asap yang akan datang pada hari kiamat yang akan memekakkan telinga-telinga kaum munafiqin dan membutakan mata-mata mereka, beliau marah sambil berkata:.

Barangsiapa yang memiliki ilmu maka katakanlah! Dan barangsiapa yang tidak memiliki ilmu maka katakanlah: ‘Allahu a’lam!” Karena sesungguhnya termasuk ilmu adalah ucapan orang pada apa yang dia tidak tahu: “aku tidak tahu”. Sesungguhnya Allah telah mengatakan kepada nabi-Nya: Katakanlah (Wahai Muhammad): “Aku tidak meminta upah sedikit pun kepada kalian dakwahku; dan bukanlah aku termasuk orang-orang yang mengada-adakan (memaksakan diri”).

Kemudian Ibnu Mas’ud radhiallahu ‘anhu berkata: “Sesungguhnya kaum Quraisy tidak mau menerima Islam, kemudian Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam mendoakan atas mereka:.
 
Ya Allah tolonglah aku untuk mengalahkan mereka dengan kelaparan seperti yang terjadi pada zaman nabi Yusuf. (HR. Bukhari dalam Kitab Tafsir dan Muslim dalam Shifatul Qiyaamah).

Maka terjadilah kemarau panjang dan kelaparan, hingga sebagian mereka binasa dan sebagian lainnya memakan bangkai-bangkai dan tulang-tulang. Ketika itu setiap orang melihat seakan-akan di antara langit dan bumi ada asap. (Atsar riwayat ad-Darimi juz 1/62; Ibnu Abdil Barr dalam Jami’ Bayaanil Ilmi, juz 2/51; Baihaqi dalam al-Madkhal no. 797; al-Khathib al-Baghdadi dalam al-Faqiih wal Mutafaqih; melalui nukilan Hilyatul Alimi al-Mu’allim, hal. 59)

Pendapat ibnu mas’ud radhiallahu ‘anhu ini sesuai dengan konteks ayat di atas yang mengancam kaum Musyrikin Quraisy. Namun demikian, tidak menafikan ancaman umum kepada seluruh orang-orang kafir dan musyrikin dengan asap yang turun menjelang hari kiamat kelak. Karena dalil-dalil yang shahih tentang tanda-tanda kiamat kubra sebagaimana disebutkan dalam hadits Hudzaifah di antaranya adalah munculnya ad-dukhan (asap).

Sebenarnya asap (jerebu) yang berlaku sekarang ini bukanlah asap sebagaimana disebut sebagai tanda besar akhir zaman. Walau bagaimana pun, elok diperhatikan kronoloji asap (jerebu) yang berlaku sekarang ini.

Kali pertama (1997), Kali kedua (2005) & kali ketiga (2013). Dan kali keempat, kalau berlaku lagi, insyaallah pada tahun 2021.

Peristiwa tersebut bermula pada tahun 1997. Kemudian ia berulang setiap 8 tahun sekali sehingga pada tahun 2021 dan seterusnya.

Sumber jerebu ini pula berpusat di Pulau Sumatera (Indonesia) seolah-olah ia menyimpan satu rahsia yang besar. Kemudian timbul pula satu soalan lain, Kenapa ia berasal dari sana & kerap sangat berlaku di Asia Tenggara?

Di tempat-tempat lain di dunia (seperti Australia, Kanada, AS, China dan sebagainya) hanya berlaku kebakaran hutan. Tetapi tidak pula wujud masalah jerebu di tempat tersebut. Kenapa?

Sebab itu, saya kata ia semacam ada rahsia, kerana jerebu atau asap itu ada sebutannya di dalam Al-Quran. Apakah ia ada kaitan dengan Al-Mahdi Akhir Zaman?

Semenjak saya bertemu Muhamad (yang lahir pada 25/3/1978), saya rasa perisitiwa jerebu ini seperti ada kaitan dengan kelahirannya. Kenapa jerebu ini wujud hanya selepas kelahirannya dan bukan sebelumnya?

Jawapannya mudah sahaja. Kerana Al-Mahdi itu berada DI SINI.

DI MANA DIA BERADA?
Pertanyaan itu saya tangguh dahulu. Bahkan saya terpaksa rahsiakan.  Jawapannya paling ringkas ialah ia berada bersama kita. Di Asia Tenggara, Di Nusantara. Muhamad itu hanya manusia biasa. Dia tidak mahu mendedahkan dirinya di  khalayak ramai.

APA KAITANNYA?
Apa kaitan antara jerebu (asap) dengan Al-Mahdi ini?

Bagi saya, ia mengambarkan petunjuk kepada peristiwa yang bakal berlaku.  Maksudnya, jerebu masa ini mengambarkan kerosakan alam yang lebih teruk. Dan kerosakan itu pula akan bersamaan dengan kemunculan  Al-Mahdi Akhir Zaman.

Kemudian, kemunculan jerebu akan datang mengambarkan kehancuran Yahudi yang dijangka berlaku pada sekitar 2023. Dengan kata lain, peta dunia akan bersih dari lakaran Negara Israel. Wallahu ahlam.

INI BEBERAPA SIFATNYA
Cukuplah saya katakan bahawa dia mempunyai beberapa persamaan sifat fizikal, sebagaimana dalam hadis Nabi & nas ulamak. Saya sekarang hanya berani menduga awal, tetapi tidak berani memberi jaminan bahawa dia betul-betul sosok Imam Mahdi.

KEGAGAPAN BELIAU
Tentang kegagapan ini, ada hadis Nabi SAW yang berbunyi,  “Jika Al-Mahdi merasa sukar berbicara, maka dia menepuk pahanya yang kiri dengan tangan kanannya” (Hadis 54, Inilah Mahdi yang ditunggu-tunggu, ms 62)

Mari kita dengarkan pula kata-kata Muhamad.. Ia keluar dari mulutnya sendiri. Saya copypastekan untuk anda.

Ujarnya “waktu masih kecil ,ya karena saya gagap itu saya malu kalau diejek, saat saya berjalan kaki sejauh kira2 7km berangkat mengaji pada suatu malam, saya berdoa untuk dijadikan wali”.

Kemudian dia menceritakan tentang dirinya pada waktu sekarang (pada umur 35T) ini, “bagaimana sih orang gagap baca al qur'an. terbayangkah oleh abah? Hehehe”

RAMBUT MERAH & TANDA PADA PAHA.
Semasa saya menulis post terdahulu, MANUSKRIP TEMBAGA (29B) Rujukan Kepada Nas Aramiah, ada disebutkan tentang perkara tersebut. Silakan anda membaca. Di bawah ini saya copypastekan untuk anda.

“Bentok lelaki pada masa hadapan itu diberitakan  mempunyai rambut yang berwarna merah dan satu tanda pada pahanya ….”. 

Sebulan selepas itu, saya berkenalan dengan Muhamad. Saya tak segan bertanya kepadanya. Ini jawapannya.

Ujarnya, “waktu kecil memang (rambut saya) merah, kira2 waktu mimpi itu (sekitar umur 13T), sekarang tidak, malah ada uban, kalau paha tidak ada tanda penting, cuma sampai sekarang memang saya dibilang jalan kayak habis sunat (jalan pincang). Hehehe”

Ujarnya lagi menceritakan tentang rambutnya yang merah, kami keturunan Arab memang berambut merah.

“kampung XXXXX itu kampung arab bah. kayak orang2 arab yaman”.

Mari kita lihat hadis Nabi yang menceritakan tentang paha Al-Mahdi itu. Baginda SAW bersabda, “kedua paha Mahdi melebar dan saling berjauhan” (Hadis 59, Inilah Mahdi yang ditunggu-tunggu, ms 67)

TAHI LALAT DI PIPI KANANNYA.
Dia telah mengirim gambarnya pada saya. Dan saya memang melihat dengan mata saya sendiri bahawa dia memang mempunyai tahi lalat di pipi kanannya. 

BERDAHI LUAS
Dari gambarnya, rambutnya masih tebal. Bentok rambutnya  bukan lurus atau kerinting, tetapi seakan-akan ikal mayang. Dahinya agak besar. Kalau di Kelantan, dipanggil dahi luas yang menandakan akalnya cerdik.

KULIT SAWO MATANG
Ayahnya orang Nusantara. Ibunya juga. Cuma bezanya, ibunya itu dari keturunan Arab Yaman dari sebelah kakek buyutnya. Kulitnya (seperti yang saya lihat) memang coklat atau sawo matang.

KENAPA JEREBU SEMAKIN TEROK?
Pandangan batin saya mengatakan bahawa saat kemunculan Imam Mahdi sudah sangat dekat. Saya tidak pasti bila, tetapi saatnya memang semakin dekat. Kita tunggu sahajalah.

21 comments:

  1. salam abah,

    confuse la, lahirnya pada 25/3/1973, jadi umurnya sekarang 40 tahun 3 bulan + mengikut kalender masihi manakala jika ikut kalendar hijrah sudah lebih 41 tahun. betul tak? yang umur 35 tu waktu bila? maaf saya tak faham. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin ada silap taip. maaf2

      Delete
    2. pembetulan semula...25/3/1978. Abah mohon maaf di atas kesilapan tersebut

      Delete
    3. oo cuma typing error.. terima kasih

      Delete
  2. Assalammualaikum abah,
    Turut prihatin dengan wabah asap di sebelah utara, karena terus-terang kami di pulau jawa tidak terkena. Hanya langitnya aneh. Beberapa tempat berdekatan bisa berbeda cuaca, ada yang cerah panas tak kira-kira, kemudian sebelah sana sikit ehh mendung gelap hujan rintik disambung hujan besar. Hari ini cerah, matahari sangat panas, mungkin saja besok tiba-tiba turun hujan dan langit berawan selama berhari-hari, inilah yang namanya hujan salah musim. Ahli cuaca dari pemerintah juga menegaskan bahwa tahun ini musim kemaraunya akan mengalami banyak hujan. Jadi memang waktu kemunculan IM sdh sangat dekat. Sebenarnya bukan hanya asap, gunung-gunung di sini juga sudah banyak memberi isyarat, hampir serentak semua gunung berapi di jawa dan sumatra tiba-tiba seperti bangun sejak 2010.

    Jika suatu saat abah berkunjung ke pulau jawa, bolehkah kami mendapat kehormatan menerima abah sebagai tamu kami? e-mail saya di layarterkembang2012@gmail.com.

    --mel--

    ReplyDelete
    Replies
    1. di riau .orang ramai-ramai shalat minta hujaan.

      di zaman nabi musa, orang ramai-ramai minta hujan dipimpin nabi musa, tapi hujan tidak turun,

      lalu turun wahyu pada Musa:"suruhlah seorang saleh di antara kalian,untuk berdo'a kepada Allah, akhirnya hujan pun turun.

      kalau di asia tenggara masih ada orang saleh, CARILAH ORANG SALEH ITU!
      untuk meminta hujan ,membasuh kabut,dan mematikan titik api

      Delete
    2. menurut cerita, Allah akan mengislah (mensalehkan )al mahdi pada satu malam.

      berarti al mahdi itulah orang saleh yang harus dicari,untuk membantu orang malaysia.singapora dan indonesia,

      karena singapor dikuasai orang barat,maka salah satu cara untuk mengusir orang kafir dari tanah air singapor adalah dengan KABUT yg bisa mengganggu pernafasan,mata, dan bisnis mereka.

      HIDUP ORANG MELAYU , SELAMAT DATANG AL MAHDI!

      Delete
    3. siapa yang nulis blog ini?

      ayo pakai nama asli!

      biar kita suruh al mahdi cepat-cepat keluar dari tempat sembunyinya.

      al mahdi tuh lah ada, di dekat sumatera ini.
      hanya saja, orang-orang belum manggil dia keluar,

      al mahdi itu punya mukjizat, kalau ia berdo'a untuk kepentingan orang banyak, do'anya insya'Allah terkabul.

      kalau presiden singapor nak butuh bantuan do'a al mahdi, bisa kirim pesan lewat blog ini.
      dengan tulis pernyataan resmi,bahwa presiden singapor butuh bantuan nak ngusir kabut.

      nanti al mahdi akan beri perintah pada angin,
      al mahdi berkata: "wahai angin beloklah, jangan giring asap ke singapor, tapi naiklah ke langit.

      al mahdi tuh, penerus nabi sulaiman
      al mahdi bisa mengusir angin/menggriring angin ke tempat tertentu.

      hari ini angin giring asap ke singapor, entahlah besok, angin nak giring asap tu ke mana?

      siap-siap aja, negara-negara yg bersekutu dengan orang kafir,

      al mahdi akan perintah angin, tuk giring asap tuh buat ngusir orang-orang jahat dari tanah melayu

      Delete
    4. Anonymous25 June 2013 23:15

      Al Mahdi itu sangat penyayang, sakit kasih kepada semua makhluk Allah. selagi tidak dipaksa-paksa oleh Allah Yang Maha Memaksa, dia tidak akan keluar. walaupun dia mempunyai kelebihan sebagai penerus Nabi Sulaiman dan lebih lagi...

      Delete
    5. Tuan punya blog ini hanyalah manusia biasa. Saya hamba Allah yang hina, faqir, kurang lagi lemah. Saya sudah berjanji kepada Muhamad untuk merahsiakan dirinya dan diri saya sendiri. Tidak ada apa2 kepentingan pun untuk mendedahkan diri Muhamad & tidak ada apa2 kebaiakan pun untuk anda mengenali saya.

      Saya menulis ini hanya kerana Allah semata-mata. Kalau anda berminat membaca blog saya, silakan dengan segala hormatnya. Semoga Allah membalas segala kesudian anda itu.

      Kalau anda keberatan dan tidak bersetuju, maka saya tetap sayang kepada anda sebagai saudara Islam kami.

      Blog ini untuk mereka yang mencintai kemunculan Imam Mahdi. Sekian adanya. Terima kasih kerana sudi menjenguk kami.

      Delete
  3. Sebelum menegakkan,membangunkan hukum kita harus jatuh dulu, jerubu ini menandakan zaman kegelapan yang telah menandingi zaman putih dan begitu hampir dengan kemuncaknya, tetapi telah menjadi adat dan hukum Allah tiada satu pun yang kekal kecuali Dia dan setelah kegelapan maka muncullah pencahayaan begitulah seterusnya, tunggulah apa akan terjadi di Nusantara, ubat akan diturunkan Allah dalam bentuk bala! Bala yang berupa air bah MERAH!

    Singapura dilanggar hujan batu, apakah alamatnya? hurm :)

    ~ mat

    ReplyDelete
  4. Singapura dilanggar ikan todak,
    apakah pula puncanya, bang Mat..??

    ReplyDelete
  5. jerebu mula terjadi pada 1997 selepas lahirnya Muhammad pada 1978?.. wah sahlah beliau Imam Mahdi..

    ReplyDelete
  6. harap Muhammad jangan terlepas waktu untuk ke Mekah nanti.. bila tu Abah? Muhammad sedang tunggu tanda apa lagi abah? Abah dah kenal Imam Mahdi.. hebat..

    ReplyDelete
  7. jangan buat andaian yang tak pasti anon nanti kalo tak betoi lagu mana?
    jangan bersangka-sangka, jangan buka pintu untuk setan masuk..

    ReplyDelete
  8. Tak perlu nak mencari Al Mahdi as. Bila Allah swt berkehendakkan keluarnya Al Mahadi, maka keluarlah Imam kita yang akan memimpin kita ke jalan yang benar. Tak perlu menafsir sesiapa yang bakal jadi Al Mahdi. Takut2 salah tafsiran. Takut2 menjadi taksub pada perkara yang belum jelas. Wallahualam.

    ReplyDelete
  9. benar sekali, al mahdi tuh suka sembunyi,

    ia itu harus dipaksa dibaiat, agar mau jadi imam zaman ,


    cara paling mudah, mencari al mahdi adalah tes dna penduduk bumi,

    nabi muhammad pernah berkata:"al mahdi itu putraku"
    berarti DNA nabi Muhammad sama dengan al mahdi,

    nabi Muhammad sangat sayang pada putrinya Fatimah

    reinkarnasi terjadi
    nabi muhammad sangat sayang pada al mahdi perempuan

    itulah sulit mencari al mahdi

    musuh islam mengira
    al mahdi seorang laki-laki,padahal seorang putri Rasul

    ReplyDelete
  10. Sabda Nabi SAW : "Al-Mahdi itu dari Putra-ku (Anak-ku)". Bermakna Imam Mahdi Asli itu dari Nasab DNA Muhammad SAW. Memang bener Rasulullah SAW sangat sayang pada Putrinya Siti Fatimah Az-Zaharah. Namun Rasulullah SAW tegas bersabda : "Kalo Siti Fatimah didapati mencuri nescaya Baginda sendiri akan potong tangan Siti Fatimah". Bocah Angon Asli sambil melawan suka ketawa, hahaha... Genetic dari Nasab Keturunan Pencuri ngak layak menzahirkan Imam Mahdi Asli...

    ReplyDelete
  11. dengan nama Allah s.w.t yang maha Pemurah lagi maha pengasihani,anggap sy ni bukan sesiapa. Ceritanya begini, tiga tahun yang lalu,jika saya x salah,selepas solat isyak ,sy pun berdoa dengan hati yang kusyuk meminta kepada Allah s.w.t supaya tunjukkan siapa pemimpin malaysia selepas najib, alhamdullilah, Allah tunjukkan tiga orang pemuda berserban putih dan berjubah putih tetapi wajahnya tidak diperlihatkan. Apakah mimpi saya itu akan jadi realiti..........

    ReplyDelete
  12. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR


    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  13. Assalamu'alaikum ..Masyallah .. tiada Tuhan Yang Disembah melainkan ALLAH dan Nabi Muhammad itu pesuruh ALLAH .. subhanallah ..

    ReplyDelete