GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Friday, 21 June 2013

SURAT MISTERI YANG SEKARANG DI TANGAN BASYAR AL-ASSAD



SURAT MISTERI YANG SEKARANG DI TANGAN BASYAR AL-ASSAD

Ini kisah akhir zaman yang penuh rahsia. Surat inilah yang barangkali menguatkan keyakinan Basyar Al-Assad untuk terus berkuasa di Syria.

Beliau tidak percaya kepada AS. Beliau juga tidak percaya kepada Yahudi. Kedua-dua bangsa tersebut adalah bangsa bangkrup yang langsung tidak boleh dipercayai.

Ini kisah pasal sepucuk surat. Surat yang penuh rahsia.

BEGINI KISAHNYA
Setelah lebih dari 100 tahun, satu surat rahsia yang ditulis oleh Khalifah Utsmani ke-27, Sultan Abdul Hamid II (1842 - 1918) kepada guru kerohaniannya, Syaikh Mahmud Abu Shammat As-Syadzili, akhirnya ditemui.



Surat rahsia tersebut merupakan kisah dan curahan hati sang Sultan kepada gurunya berkaitan dengan kisah dibalik penjungkalan (penurunan) dirinya dari takhta kekhalifahan Bani Ottoman pada tahun 1909 oleh sebuah gerakan militer untuk kemudian diasingkan ke wilayah Salonica (sekarang Yunani).

Dokumen penting bersejarah itu ditemukan oleh keluarga ahli waris Syeikh Abu as-Shamat yang kini menetap di Syria.

SAMPAI KE TANGAN BASYAR
Salah seorang anggota keluarga ulama tersebut, Ammar Abu Shammat kini telah menyerahkan naskah asli surat tersebut kepada Presiden Syria, Bashar Al-Assad.

Surat inilah yang barangkali memungkinkan Basyar Al-Assad bertahan begitu lama. Cerita tentang militer (tentera) di atas adalah cerita tentang pakatan Yahudi & agen-agen Dajjal.

Mereka menerobos masuk ke dalam tentera Kerajaan Ottoman untuk menjatuhkan raja. Sebab itu, bagi sesiapapun umat Islam, percaya kepada Yahudi & keturunannya adalah kesalahan yang akan merosakkan diri sendiri.

Begitu juga, percaya kepada Agen-agen Dajjal akan memberi penyesalan masa depan kepada umat Islam.

SESUATU YANG BERHARGA?
Saya percaya, bahawa Basyar Al-Assad telah menemui “sesuatu yang sangat berharga” dari surat itu.

Kalau saya dapat mengatakan, maka kata-kata saya mudah sekali.

PERCAYALAH KEPADA MEREKA YANG BERTAKWA. DAN JANGAN SESEKALI PERCAYA KEPADA YAHUDI & AGEN-AGEN DAJJAL.  

Difahamkan juga bahawa Pejabat Berita Turki, Cihan telah menyalin naskah dan meneliti keautentikan (keaslian)nya.

Saya tidak pasti samada surat ini sampai kepada Erdogan (PM Turki) atau tidak. Ada 2 kemungkinan berikut. Mari kita menganalisanya secara cermat.

KEMUNGKINAN 1
Surat ini mungkin sampai kepada Erdogan dan dibacanya. Kalau dia membacanya, tentu dia mendapat pelajaran daripadanya. Erdogan mungkin tidak bersekutu dengan AS, Britain, Peranchis dan sebagainya dalam memberi bantuan sokongan kepada pemberontak-pemberontak Syria.

Dia juga tidak mungkin mencela dan mengutuk Basyar dalam konflik Syria yang berlaku sekarang ini.

Sekiranya Erdogan benar-benar mengambil petunjuk dari surat itu, tentu dia sama-sekali tidak akan menyebelahi AS & agen-agen Dajjal yang lain dalam masalah dalaman Syria. Sebab dia tahu, di mana ada agen-agen Dajjal, maka di situlah terkumpulnya Yahudi.

KEMUNGKINAN 2
Mungkin juga Erdogan tidak membaca surat itu. Atau dia sangat angkuh dengan tidak mengambil iktibar dari surat itu takkala membacanya.

Kalau begitu keadaannya, maka saat kejatuhan Erdogan sudah sangat dekat. Erdogan akan jadi seperti Saddam Hussein yang dijatuhkan oleh rakyatnya sendiri.

Sebagaimana yang selalu saya sebutkan, cara atau modus operandi yang selalu dibuat oleh Yahudi dalam menjatuhkan seseorang pemimpin ialah dengan menanam kebencian rakyat terhadap pemimpinnya.

LIHAT CONTOH-CONTOHNYA.
Saya sangat yakin dan percaya bahawa Arab Spring itu adalah buah catur dari permainan Yahudi. Orang-orang Arab telah menerima nasib malang mereka akibat termakan umpan Yahudi.

Mereka telah diperbodoh-bodohkan dengan slogan “rejim kejam, autokratik, kuku besi, penganguran melonjak, deficit kewangan dan sebagainya”. Sebagai akibatnya, hidup mereka bukan semakin senang, tetapi semakin parah & menderita.

BASYAR AL-ASSAD YANG CERDIK
Inilah pemimpin yang dapat mengenal kawan atau musuh sebenar.  Dia rela bertahan melawan pemberontak, meski pun mereka dibantu oleh Yahudi & Agen-agen Dajjal. Dan saya pun merasa lucu melihat Turki begitu tolol menyebelahi AS dalam isu ini.

Surat rahsia itu adalah surat yang penuh kekuatan. Mesej dari surat itu mudah sahaja. Kalau sayangkan Negara, jangan percaya kepada Yahudi & Amerika. Mereka itu kawan sekaligus musuh yang licik.

DIKIRIMKAN SECARA DIAM-DIAM
Surat tersebut dikirimkan secara diam-diam kepada guru spiritualnya, Syeikh Shammat, yang juga Mursyid Tarekat Syadzuliyyah, melalui salah seorang penjaga istana pengasingan di Salonica.

Semoga surat itu menjadi paksi pertimbangan akal yang lebih sihat. Basyar Al-Assad telah melihat dan membacanya. Dan kita pun harus percaya bahawa Yahudi & Agen-agen Dajjal itu boleh merosakkan kita dalam pelbagai cara.

Isi surat tersebut telah menjadi salah satu data penting bagi filem dokumenteri tentang Sultan Abdul Hamid II yang diarahkan oleh pengarah terkenal Turki, Mehmet Fudeil. Filem tersebut pernah diputar di rangkaian Aljazeera Documentery. (AGS/alm)

JUMAAT 23/6/2013

7 comments:

  1. Tuan,

    Siapa yang cerita pasal surat tu ? Basyar Assad orang Syi'ah tu ke ?

    Saya nak tanyalah, kenapa Tuan banyak sangat sokong Syi'ah ?

    Tuan dah ketemu sendiri dengan mana2 mufti Syria yang sokong FSA ?

    ReplyDelete
  2. As-salam untuk tuan yang bertanya. Pertamanya, saya ini ASWJ, bermahzab Syeikh Abu Hassan As-Syaari (Asyariah) dalam tauhid, mengikut mahzab Imam Syafie dalam bab fekah & penganut tarekat Samaniyah Naqsabandiyah dalam hal tasauf. Saya menolak sama sekali Syiah & tak berminat sedikit pun untuk menjadi orang Syiah.
    Kalau diberi pilihan untuk saya memilih antara Saddam Hussein & Khomeini, saya tetap memilih Saddam kerana dia ASWJ. Tetapi kalau saya diberi pilihan antara Khomeini & George W Bush, maka saya pasti memilih Khomeini kerana dianya seorang Islam meskipun Syiah.
    Demikian juga antara Basyar & AS. Saya tetap memilih Basyar kerana dia Islam berbanding AS. Bagi saya, FSA hanyalah sebagai alat semata-mata. Harap maaf.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abah begitu mudah mentololkan Erdogan sedangkan saya dah banyak baca tulisan abah yang keliru dan sangat tolol. Israel(yahudi) memperkudakan negara eropah dan AS dengan memeras keringat rakyat nya tanpa disedari melalui sistem riba dan banking serta cukai tinggi dan merosakkan akhlak rakyatnya melalui media, porno dan dadah. Syarikat-syarikat ubat memperkenalkan ubat-ubatan dari dadah dan mencipta kebergantungan. Mereka memperkenalkan internet dan berbagai penipuan internet yang menyedut duit rakyat, cukai tinggi dan segala macam sistem yang mewujudkan 'rat race' tetapi duit mengalir dan pool kepada IMF dan world bank yang mana memberi pinjam kepada negara-negara miskin dan mendapat untung dari interest dan memberi kuasa kepada mereka dalam dasar-dasar negara lain. Pendek kata seluruh dunia dibodohkan oleh sistem yahudi (illuminati). Ekonomi Eropah dan US hampir lumpuh dan pengangguran di sana-sini. matawang dollah US jatuh teruk. yang kaya kebanyakannya orang yahudi spt keluarga Rothschill, Soros dll bukan bangsa Rom. rakyat Rom yang beragama kristian mula insdaf dan mengkaji agama lalu ramai orang Eropah dan AS memeluk Islam sekarang ini. Lalu pemerintah yang kristian mula sedar bahawa yahudi adalah musuh mereka tetapi mesti buat sesuatu un tuk mengekalkan pengaruh. Lalu mereka tahu betapa pentingnya untuk menonjolkan diri sebagai penjaga keamanan dunia dan bersatu dengan tentera Islam menentang kezaliman Bassyar. Tentera Islam kuat dan berani tetapi kekurangan senjata moden lalu merekapun sepakat menentang yahudi (Syria. Iran, Russia dll sekutu yahudi). namun setelah menang nanti, mereka akan menentang tentera Islam kerana mereka memang berjiwa kafir. Inilah yang dikatakan oleh hadis rasulullah itu. Abah kata tentera Syria paling warak apanya membunuh orang awam. Mereka kuat sembahyang tapi dalam hati lain, syahadah kat Ayatullah Khomeini/ dajjal. macam kita nampak orang Iran, wanitanya bukan main berpurdah hitam dan serban tak tanggal tapi kahwin mutaah. Bini Basyar Assad ngalahkan 'bik mama' kita pakai skirt bagai. "Bik mama' kitapun masih pakai sutera ganu dan baju kurung sebab nak support industri tempatan. Itupun orang kutuk tak tutup aurad, tapi islam sangatkah bini basyar assad pada pandangan abah. Maaf terpaksa jadi anak derhaka.

      Delete
  3. Assalamualaikum untuk anakku Muhammad.
    saat ini, fb abah ada sedikit masalah sehingga abah tidak dapat menghubungimu macam biasa atau kamu juga tidak dapat menghubungi abah. Fb lama itu sudah burn (rosak). Abah dah bina fb baru guna nama abah yang sama. Tolong add nama abah untuk interkasi yang seterusnya. Harap maklum anakku.

    ReplyDelete
  4. penyokongerdogan11 April 2014 at 17:31

    blogger ni syiah ni, bnyk memuji mat syiah lahanat, toksah baca blgo ni, bnyk sesat..haram jadah betoi! booo erdogan menang besar pilihanraya tempatan, padan muka ko syaih, syiah haram jadah!

    ReplyDelete
  5. Lagi satu yang saya menyampah ialah tulisan abah yang kutuk Erdogen. Erdogen digambarkan sebagai orang yang tak boleh kawal emosi. Tetapi seorang yang tak boleh kawal emosi juga adalah orang yang tak pandai berpura-pura. Pandai pura-pura macam Basar assad, macam Perez itukah yang abah banggakan yang bunuh umat Islam tapi pandai tunjuk cool. Macam saya tak pandai nak pura-pura, tunjuk cool dengan pandangan abah yang tolol. Saya terpaksa jadi anak derhaka. Abah sumpahlah saya lepas ni. Abah rotanlah saya lepas ni.... wa...wa.... (nangis ni)

    ReplyDelete
  6. basyar dah bubuh rakyat sendiri pun nak sokong ke,kanak2 ibu bapa mati mcm tu je,kena serang bom,n seksa mcm2,oleh rejim basyar,masih nak kata basyar tu pemimpin yg lebih baik dr us israel,bg aku level basyar ni sama2 teruk mcm yahudi zionis israel laknatullah..

    ReplyDelete