GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Friday 25 January 2013

HOLOCAUST ITU SEBUAH PEMBOHONGAN



Ramai orang boleh sahaja bersimpati terhadap korban Holocaust, pembunuhan secara gas beracun oleh tentara Nazi Jerman terhadap warga Yahudi selama Perang Dunia kedua. Konon korbannya mencapai enam juta. Tetapi benarkah cerita tersebut?.

Masa itu sekitar tahun 1945. Dan pada masa itu juga (sekitar tahun 1948) Negara Israel ditubuhkan. Pristiwa itu senyap dan disenyapkan sahaja. Tak ada sesiapa pun yang bising. Amerika Syarikat tak bising, British tak bising. Orang Yahudi seluruh dunia pun tak bising.
Adakah ini seluruhnya orang Yahudi?
Adakah semuanya Yahudi?
 Bila berlaku perang dingin Amerika Syarikat & Rusia, baru pristiwa ini bising. Kenapa ia bising, jawapannya di penghujung post. Meh kita ikuti turutan kisahnya satu persatu.

KONFEDARASI THE EVIAN
Dari tarikh 6-7-1938 sehingga 15-7-1938 (10 hari), Presiden Amerika Syarikat,  Franklin Delano Roosevelt telah mengadakan konfedarasi “The Evian” untuk membahaskan persoalan mengenai penghijrahan orang Yahudi dari seluruh dunia ke Israel.

Rupa-rupanya cerita tentang penghijrahan ini telah lama berlaku. Delegasi dari The Jewish Agency diketuai oleh Golda Meir (kemudian menjadi Perdana Menteri Israel pada 1970an) menolak cadangan penyelesaian dari Jerman. Anda tahu apakah cadangan Jerman itu?

Negara itu menawarkan US$250 perkepala untuk setiap orang Yahudi di Jerman dan Austria agar berpindah ke negara lain. Amerika bersama 32 negara lain yang hadir dalam pertemuan itu menolak gagasan Jerman itu mentah-mentah.

Sekarang Nampak kepada kita bahawa Amerika Syarikat & sekutu-sekutunya, serta Golda Meir sendiri tidak menyokong penghijrahan itu. Bahkan sebaliknya, Jerman dengan penuh rasa kemanusiaan cuba menolong orang Yahudi itu

POINT 1 : AS &  32 sekutu lainnya menentang usulan Jerman. Termasuk yang menentang itu ialah Golda Meir (Perdana Menteri Israel selepas itu). Aapakah maksud penolakan itu?

TAK MAHU MENANDATANGANI
Dua tahun kemudian, pada tarikh 1 Februari 1940, Wakil Presiden The United Jewish Appeal, Henry Montor,  tidak mahu menandatangani pelayaran kapal bermuatan para penghijrah Yahudi di Sungai Danube, Jerman. Katanya, "Palestin tidak harus dibanjiri oleh ... orang-orang tua atau yang tidak ingin pindah ke sana," katanya memberi alasan, seperti yang dilaporkan oleh truetorahjews.org.

POINT 2 : Ada pemimpin Yahudi tidak mahu menghantar Orang Yahudi ke Palestin. Sebab apa? Betulkah mereka menghormati perjanjian antara Jerman dan Mufti Palestin ketika itu?

JERMAN YANG BAIK HATI
Dua tahun kemudian, pada tahun 1942, Gestapo Jerman berniat menyelamatkan berjuta-juta orang Yahudi dengan caranya yang berbeza. Mereka menawarkan kepada seluruh orang Yahudi di Eropah untuk berpindah (transit) di Spanyol jika mereka mahu meninggalkan semua harta  kekayaan mereka di Jerman dan Perancis.

Syaratnya: tidak boleh ada yang pergi ke Palestin. Dari Sepanyol, semua orang Yahudi itu tadi akan dikirim ke Amerika dan seluruh daerah jajahan Inggris dengan visa diurus oleh orang Yahudi yang tinggal di sana. Untuk itu, The Jewish Agency akan  memberikan mereka US $1000 perkeluarga setelah mereka tiba di Sepanyol nanti.

Para pemimpin Zionis di Swiss dan Turki bersetuju dengan cadangan ini. Ini disebabkan kerana mereka faham bahawa Palestin tidak harus dijadikan sebagai tempat penghijrahan Yahudi. Sebabnya mudah. Sebab sudah ada perjanjian antara Jerman dan mufti di Palestin.

POINT 3 : Cadangan ini (tahun 1942) adalah yang kedua sejak yang pertama (1938) untuk menghantar Orang Yahudi keluar ke sebahagian Negara Eropah. Ramai yang bersetuju, tetapi ada juga yang menentang.

TENTANGAN PETUALANG ZIONIS
Namun pentualang Zionis lainnya menentang gagasan itu. Alasan mereka ialah Palestin harus menjadi satu-satunya tujuan atau tempat bagi penghijrahan Orang Yahudi.

Kata mereka, lebih baik orang-orang Yahudi itu pergi ke Palestin dan berjuang atau terbunuh untuk membolehkan berdirinya negara Israel di wilayah Palestin. Mereka sama-sekali menolak memberikan kompensasi (ganjaran) kepada para penghijrah Yahudi itu.

POINT 4 : Sebahagian pemimpin Zionis yang tolol, jahat & ganas menginginkan penghijrahan itu bertumpu ke Palestin sahaja. Tak boleh pergi ke Negara lain.

Tawaran serupa dari Hungaria pada 1944 juga dtolak. Para pemimpin Zionis juga berhasil menggagalkan penyelamatan 300 rabbi bersama keluarga mereka ke Mauritius melalui Turki.

Dalam kepala para petualang Zionis itu, hanya ada satu impian. Mereka mahu seluruh orang Yahudi di Eropah itu pergi ke Israel. Tidak boleh pergi ke Negara-negara lain kecuali Israel.

Pada 16 Februari 1943, Romania bercadang menghantar (mengimport) keluar 70,000 orang Yahudi. Cadangan ini dilapor oleh pelbagai agensi surat khabar di New York, Amerika Syarikat.

Yitzhak Greenbaum, Ketua the Rescue Committee of the Jewish Agency dua hari kemudian berbicara di hadapan anggota Dewan Eksekutif Zionis di Tel Aviv.

Percakapannya berbunyi seperti berikut. "Ketika mereka menanyakan kepada saya,  apakah anda boleh membiayai operasi penyelamatan orang Yahudi di Eropah, saya bilang tidak, sekali lagi saya bilang tidak...harus ada yang menolak rencana ini karena ia tidak mengutamakan kegiatan Zionis sepatutnya"

Angkuh bunyinya kata-kata Yitzhak Greenbaum

POINT 5 : Negara Israel enggan menaja kos operasi penyelamatan 70,000 orang Yahudi dari Romania itu.
Sebulan kemudian,  Presiden Kongres Yahudi Amerika (AJC) Stephen Wise juga telah menyatakan penolakan terbuka terhadap operasi penyelamatan itu. Dia juga mengumumkan pihaknya tidak dapat memberikan bantuan kewangan buat membiayai penyelamatan itu.

POINT 6 : Presiden AJC juga menolak membiayai kos itu.

TERUS TIDAK BERSETUJU
Dia juga menolak usul membentuk Dewan Penyelamat Para Penghijrah  Yahudi oleh Amerika yang disampaikan oleh Jawatankuasa Darurat buat Menyelamatkan Orang Yahudi (ECSJP) pada 1944.

Selama perundingan berjalan untuk mendirikan Dewan Penyelamat Para Penghijrah Pengungsi Perang itu, Chaim Weizman menegaskan bahawa sebahagian kelompok penting dari bangsa Yahudi sudah tinggal di Palestin, sedangkan orang-orang Yahudi di luar Palestin tidak terlalu penting.

POINT 7 : Presiden AJC & tokoh penting Israel ketika itu, Chaim Weizman mengenepikan soal keselamatan & nyawa para penghijrah Yahudi itu dengan kata-katanya yang angkuh.

SAPI KAMI LEBIH BERHARGA
"Seekor sapi di Palestin lebih berharga berbanding seluruh orang Yahudi di Eropah" ujarnya. Kata-kata ini menunjukkan bahawa orang-orang Yahudi di Eropah itu tidak penting.

Anggota Kongres Amerika, William Stration pada tahun 1947 telah menaja satu rancangan beleid untuk memberikan visa Amerika kepada  400 ribu penghijrah Yahudi. Tapi rancangan undang-undang ini gagal disahkan setelah sejumlah pemimpin Zionis di negara itu menolaknya.

PADA WAKTU INI, PERANG DUNIA KEDUA SUDAH BERLAKU. JERMAN & ITALI MELAWAN TENTERA BERSEKUTU. YAHUDI MENJADI MANGSA PEPERANGAN

Apakah ertinya? Itu bermaksud supaya mereka (Orang-orang Yahudi Eropah) itu nantinya menjadi korban silap mata politik sesama mereka.
Teruskan membaca. Nanti anda dapat melihat kematian Yahudi dalam peperangan diperbesar-besarkan.
POINT 8 : Para pemimpin Zionis tetap berusaha mengagalkan operasi penghijrahan orang Yahudi keluar ke Negara lain. Mereka mahukan Orang Yahudi ke Israel juga.

Kejadian serupa juga berlangsung di Kanada pada 23 Februari 1956. Majlis Rendah Parlimen Kanada dikatakan telah bertanya soalan kepada Menteri Imigrasi, J.W. Pickersgill seperti berikut, apakah tuan telah  bersedia menampung para penghijrah Yahudi?

Jawabnya mudah, "Pemerintah tidak dapat  meluluskan persoalan itu karena pemerintah Israel tidak ingin kita melakukannya," jawabnya.

POINT 9 : Pemimpin Zionis menunjukkan ketidaksetujuannya kepada sesiapa sahaja, termasuk kepada Kanada. Bahkan dia mula mereka cerita bahawa Holocaust berlaku akibat perbuatan Jerman.

Kepemimpinan Zionis pada 1972 juga berhasil menggagalkan upaya Kongres Amerika mengizinkan masuk 20-30 ribu pengungsi Yahudi dari Rusia. Dua organisasi bantuan Yahudi di negara itu, Joint dan HIAS, dipaksa untuk menurunkan para penghijrah Yahudi itu di Wina (Austria), Roma (Italia), dan kota-kota Eropa lainnya.

POINT 10 : Mereka tetap berusaha supaya penghijrahan itu tidak berlaku. Mereka hanya mahukan semua Yahudi pergi ke Israel. Peristiwa Holocaust diperbesar-besarkan sehingga menampakkan Jerman itu musuh Yahudi. Kebetulan waktu itu, Jerman Timur pro Russia.

Dalam semua pernyataan di atas, kita dapati wujud pertentangan antara orang Yahudi yang ingin berhijrah dengan para pemimpin Zionis masa itu. Secara ringkasnya, kita boleh merumus begini.

[1] Para pendatang Yahudi ingin pergi ke Negara-negara yang selamat dengan restu para pemimpin Yahudi setempat, tetapi para pemimpin Zionis yang ekstrem enggan menerima cara tersebut.

[2] Para pemimpin Zionis ekstrem itu mewujudkan paksaan tentang hala-tuju penghijrahan orang-orang Yahudi sedunia. Sehingga dengan campur-tangan mereka itu, penghijrahan itu tidak berlaku. Maka inilah yang membawa kepada teori bahawa Zionis itu sebenarnya mendalangi Holocaust (kalau benar ia berlaku).

Apakah benar Holocaust itu berlaku? Kalau benar 6 juta orang Yahudi itu mati, tentu Jerman mengambil masa yang relative lama (sekitar 15 tahun) untuk menguruskan mayat mereka.

HOLOCAUST ATAU HOLLOW-CAUSE? 
Beberapa tahun dahulu bekas Setiausaha Agung PBB, Kofi Annan telah berkata, “Mengingati peristiwa tersebut adalah penting untuk menolak dakyah orang-orang tertentu yang mengatakan bahawa ianya tidak pernah berlaku dan mengatakan angka 6 juta itu sengaja diperbesarkan. Kita mesti menolak fahaman palsu tersebut, tidak kira ianya datang dari siapa atau dari mana”.

KENAPA IA SANGAT PENTING?
Kenapakah peristiwa Holocaust dikatakan sangat penting? Peistiwa ini menjadi titik hitam sejarah kaum Yahudi sebab didakwa bahawa seramai 6 juta orang Yahudi terbunuh oleh tentera Nazi Jerman semasa Perang Dunia

Kedua. Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) telah sebulat suara memilih 27 Januari sebagai hari mengingati peristiwa ini. Pada hari tersebut, pusat tahanan Auschwitz yang didakwa merupakan tempat pembunuhan beramai-ramai kaum Yahudi telah jatuh ke tangan Tentera Bersekutu.

KELANTANGAN MEMBANTAH
Di antara individu yang paling lantang mempersoalkan peristiwa Holocaust adalah Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad. Presiden Ahmadinejad bukan sahaja mempersoalkan peristiwa tersebut, tetapi telah menawarkan bantuan kepakaran Iran untuk membuat siasatan terhadap peristiwa Holocaust ini.

Namun begitu, Menteri Luar Poland, Stefan Meller menolak mentah-mentah tawaran Iran yang boleh menghalang sebarang penyiasatan terhadap pembunuhan beramai-ramai kaum Yahudi di Poland yang dilakukan oleh Nazi Jerman semasa Perang Dunia Kedua [http://www.aljazeerah.net, pada 18 February 2006].

Memang menakjubkan!! Seluruh benua Eropah yang mempunyai ramai ahli sains dan ahli sejarah berbanding Iran tidak pernah mengambil langkah serius dalam menyiasat peristiwa Holocaust!!


KEMATIAN AKIBAT GAS BERACUN
Didakwa bahawa seramai 1.1 juta kaum Yahudi mati dibunuh akibat gas beracun di Auschwitz-Birkenau, sebuah pusat tahanan di Poland yang dikuasai oleh Nazi Jerman semasa Perang Dunia Kedua.

Duta Iran di Portugal yang pernah menjadi pegawai diplomat Iran di Poland memberikan wawancara di sebuah stesen radio di Portugal mengatakan bahawa beliau pernah melawat pusat tahanan tersebut di Poland, yang sekarang telah menjadi sebuah muzium.

Berdasarkan kepada pengiraannya, tentera Nazi Jerman memerlukan masa 15 tahun untuk membakar setiap mayat yang berjumlah 6 juta itu, sekiranya benar bahawa seramai 6 juta kaum Yahudi telah terkorban di pusat tahanan Auschwitz [http://www.aljazeerah.net, pada 18 February 2006].
FAKTANYA : Ia sebuah pembohongan dan tak dapat dibuktikan sehingga kini.

SENGAJA DIPERBESARKAN
Di dalam satu pungutan suara yang dikendalikan oleh akhbar British, Guardian, 15% responden mengatakan bahawa angka kematian 6 juta kaum Yahudi telah sengaja diperbesar-besarkan [http://www.aljazeerah.net, pada 23 Januari 2004].

Sekiranya benua Eropah secara serius hendak penduduk dunia mempercayai angka kematian 6 juta kaum Yahudi, mereka sepatutnya membuat siasatan rapi lama sebelum negara Yahudi Israel didirikan pada tahun 1948.

SAYA MENYOKONG KENYATAAN TERSEBUT. Jangan sudah lama, sudah basi, baru hendak dihebohkan.

Tambahan pula, tidak pernah ada pengakuan rasmi daripada anggota tentera Nazi Jerman semasa mereka dibicarakan di Nuremberg bahawa mereka telah membunuh seramai 6 juta manusia yang kesemuanya adalah kaum Yahudi.

Apakah Eropah boleh menyenaraikan nama kesemua 6 juta orang yang terbunuh untuk tatapan seluruh dunia?

ADAKAH IA MUSTAHAK UNTUK DIINGATI?
Perlu diingat, semasa Perang Dunia Kedua, dianggarkan seramai 50 juta orang terkorban di Eropah sahaja. Ini bermakna seramai 44 juta orang adalah bukan dari kaum Yahudi.

Dianggarkan seramai 20 juta penduduk Rusia telah terkorban mempertahankan negara mereka daripada penguasaan Nazi Jerman. Ukraine dianggarkan telah kehilangan seramai 7 juta penduduknya semasa melawan Nazi Jerman.

Kenapakah Eropah begitu beria-ria memberikan penghormatan kepada segolongan penduduk yang agama mereka berasal dari Timur Tengah (agama Yahudi), sedangkan lebih ramai lagi penduduk Eropah (yang beragama Nasrani) terkorban?

Tambahan pula, kaum Yahudi di Eropah tidak mempunyai kekuatan senjata dan tentera yang dapat mengalahkan Nazi Jerman, namun sebaliknya kekuatan Nazi Jerman telah dikalahkan oleh tentera Bersekutu dari Eropah dan Amerika Syarikat yang bukan merupakan kaum Yahudi.

KENAPA MESTI DIINGATI DAN DIKETAHUI?
Jadi kenapa memperingati peristiwa Holocaust adalah merupakan suatu kewajiban yang tidak boleh dipersoalkan lagi dan penolakannya adalah suatu kesalahan berat di Eropah??

Saya rasa kita tidak patut diperbodoh-bodohkan dengan pristiwa Hoocaust ini. Lebih baik kita pergi menoreh getah, menanam tembikai, mencabut ubi kayu dan sebagainya dari menaruh kasihan belas kepada Yahudi tersebut. Tujuan mereka mencetuskan isu tersebut mudah sahaja. Mereka meminta belas kasihan kita, konon-kononnya mereka BANGSA TERANIAYA.
 
MARI BERLAKU ADIL DAN SAKSAMA
Sekiranya Eropah berpendapat bahawa peristiwa memperingati Holocaust adalah sangat mustahak dan mahu seluruh dunia mempercayai bahawa sejumlah 6 juta kaum Yahudi telah terkorban, maka peristiwa-peristiwa yang lain juga yang tidak kurang pentingnya mesti mendapat perhatian dan pembelaan sewajarnya daripada seluruh dunia, ini termasuklah:

a) Berjuta-juta kaum Red Indian (kaum peribumi Amerika Utara) telah kehilangan nyawa mereka dan tanah mereka kepada imperialis bangsa Eropah sejak kurun ke 15 ketika Christopher Columbus mendarat di benua Amerika Utara. Seorang bekas Profesor di Universiti Colorado di Amerika Syarikat, Ward Churchill berkata pada tahun 1994, “Populasi kaum Red Indian dianggarkan berjumlah 12 juta orang pada kurun ke 16, telah susut kepada lebih kurang 200,000 orang empat kurun selepas itu” [Ward Churchill di dalam bukunya bertajuk “Indians are US” [(Common Courage Press, 1994) http://web.mit.edu/thistle/www/v9/9.11/1columbus.html].

b) Berjuta-juta nyawa penduduk Amerika Selatan dan Amerika Tengah yang terkorban akibat penjajahan Sepanyol dan Portugis.

c) Perampasan tanah dan hilangnya nyawa penduduk peribumi Australia dan New Zealand semasa penjajahan British.

d) Perampasan tanah dan hilangnya nyawa penduduk Afrika Selatan ketika penjajahan apartheid British dan Belanda.

e) Hilangnya nyawa penduduk Asia dan Afrika semasa penjajahan bangsa Eropah seperti Sepanyol, Belanda, British dan Peranchis selama beratus-ratus tahun.

f) Hilangnya nyawa dan perampasan tanah umat Islam semasa diusir keluar oleh golongan Kristian Katholik di Sepanyol (Andalusia) pada kurun ke 15.

g) Hilangnya nyawa beribu-ribu orang kulit hitam Afrika yang diculik oleh bangsa Eropah untuk dibawa ke benua Amerika Utara dan Amerika Selatan sebagai hamba abdi.

HIPOKRASI (SIFAT BERPURA-PURA) BARAT
Kebebasan bersuara yang digembar-gembur oleh Barat hakikatnya hanyalah satu penipuan. Hakikatnya mereka hanya ‘menyucikan’ kebebasan bersuara apabila ia sesuai dengan keinginan mereka. Jika ia bertentangan dengan aspirasi dan kehendak mereka, ‘kebebasan bersuara’ menjadi satu jenayah pada pandangan mereka.

Sebagai contoh, beberapa ahli sejarah seperti David Irving dari Britain dan Ernst Zundel dari Jerman pernah dipenjarakan kerana menafikan peristiwa Holocaust namun mereka dibebaskan selepas beberapa tahun dalam tahanan.
Selain itu ada juga seorang ahli sejarah Peranchis yang memeluk Islam, Roger Garaudy yang menafikan peristiwa Holocaust, namun beliau tidak dikenakan tindakan undang-undang.

Negara-negara lain seperti Belanda, Jerman dan Austria pula mewajibkan individu yang mahu menjadi warganegaranya untuk mempercayai peristiwa Holocaust tanpa persoalan sebelum boleh memberi kerakyatan kepada mereka.

UJIAN TIMBAL-BALIK
Umat Islam juga pernah dikejutkan oleh penghinaan karikatur Rasulullah (SAW) oleh akhbar Denmark atas nama ‘kebebasan bersuara’. Susulan daripada peristiwa tersebut, beberapa akhbar lain di beberapa buah negara Eropah telah menyiarkan karikatur tersebut. Kerajaan Denmark tidak mahu mengambil tindakan ke atas akhbar tersebut untuk menghormati hak ‘kebebasan bersuara’ yang kononnya menjadi prinsip hidup mereka.

Kemudian muncul pula penghinaan Islam oleh ahli Parlimen Belanda, Geert Wilders yang menyiarkan filem “Fitna” yang menghina Islam, dan kerajaan Belanda tidak mengambil tindakan terhadap Wilders disebabkan oleh alasan menghormati hak kebebasan bersuara.

Susulan daripada dua peristiwa yang menghina Islam, segolongan penduduk Iran telah menganjuran peraduan menciptakan kartun yang menafikan peristiwa Holocaust untuk menguji sama ada Barat benar-benar menghormati hak dan kebebasan bersuara. Namun natijahnya, di dalam sebuah laporan Associated Press pada 2 Sep 2009, kerajaan Belanda akan mengenakan tindakan mahkamah ke atas sebuah pertubuhan Arab yang menyiarkan
kartun menafikan peristiwa Holocaust!!

TERBUKTI ITU HIPOKRASI BARAT
Dari sini, terbukti bahawa hak kebebasan bersuara adalah hanya hipokrasi Barat. Mereka tidak mahu melakukan siasatan secara serius ke atas peristiwa Holocaust, tetapi serius di dalam menyiarkan karikatur dan filem yang menghina Islam tanpa banyak soal.

Mereka tidak serius untuk berbincang dan berdebat dengan umat Islam di negara mereka tetapi serius di dalam melakukan perkara-perkara yang menghina Islam dan beria-ria membenarkan peristiwa Holocaust tanpa soal dan tanpa bukti yang kukuh.

Prinsip sebegini yang dipegang oleh Barat, sebenarnya telah mengheret mereka kembali ke zaman gelap, zaman ketika mereka mempercayai kewujudan manusia serigala jadian (werewolf) dan manusia pontianak (vampire) tanpa banyak soal dan tanpa bukti kukuh, mempercayai bahawa matahari mengelilingi bumi, dan bukan itu sahaja, mereka malah menyiksa orang-orang menolak kepercayan mereka yang penuh tahyul dan kebodohan!

APAKAH MEREKA LAYAK MEMIMPIN DUNIA?
Apakah tamadun seperti ini layak memimpin dunia? Apakah tamadun seperti ini yang diharapkan untuk menerajui dunia? Amat hinalah mereka yang menaruh harapan dan merangkul aspirasi sekular Barat yang penuh hipokrasi dalam menggapai apa yang mereka sangka sebagai ‘kejayaan’

REALITI MASAKINI
Memang ramai taburan orang Yahudi di seluruh dunia. Kalau kita memeriksa statistiknya, maka kita mendapatinya seperti berikut.

Kami akan memberitahu anda negaranya, jumlah kependudukan Yahudi di Negara tersebut serta peratus kehadirannya dari peratus Yahudi sedunia. [1] Israel, 5.313.800 (40% dari keseluruhan populasi Yahudi dunia). Di luar Israel, sepuluh negara yang jumlah Yahudinya paling banyak adalah :  [2] Amerika, jumlah Yahudi 5.275.000 (40%), [3] Perancis,  491.000, (3.8%) [4] Kanada, 373.000, (2.9% ) dan [5] Britain, 297.000 (2.3%).

Berikutnya ialah [6] Rusia 228.000 jiwa (1.7%), [7] Argentina, 184.000, (1.4%), [8] Jerman, 118.000, (0,9%), [9] Australia, 103,000 (0,8%) dan [10] Brazil, jumlah Yahudi 96.000 jiwa (0,7% ) dari keseluruhan populasi Yahudi dunia.

Mereka menghentam Jerman sebagai penyembelih Holocaust kerana kedudukan sosio-politik Jerman yang lemah. Mereka tahu Jerman ada 2 wilayah (Barat & Yimur) yang dikuasai pulak oleh Amerika Syarikat & Rusia. Yahudi cuba bermain api dengan Jerman dan memburuk-burukkan kisah silamnya.

Kalau kita meneliti cerita-cerita di atas dengan wajar, Nampak sangat wujud pembohongan (maksudnya lidah bercabang) yang sukar dipercayai sama sekali. Memang dasar Yahudi cakap berbelit.

DI RUMAH. 24-1-2013.  5.54 PM

No comments:

Post a Comment