GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Tuesday 22 January 2013

DUA BELAS KEJAHATAN YAHUDI DALAM BUKU QABAIH AL-YAHUD


Anda tentu terkejut melihat nama blog saya berubah. Saya mengubahnya semalam setelah terbaca satu forum tentang tarekat Samaniyah Naqsabandiyah. Rupa-rupanya ramai juga pengikut tarekat ini yang aktif dalam internet.

Secara pribadinya, saya mengambil ijazah tarekat ini pada 30-8-1985 (Jumaat) daripada guru saya yang mulia, Tuan Haji Basir bin Khatib di Paya Jaras, Selangor. Anak-anak muridnya ramai. Ada di segenap tempat, termasuk di Kelantan.

Impian saya ialah semoga semua pengikut tarekat ini, walau di mana sahaja berada dapat berkumpul semula. Saya mahu mereka tahu anak-anak murid “ayah” (nama gelaran kepada guru kami) masih aktif & ada.

Sebahagian generasi tua “ayah” dah meninggal. Umur saya sekarang dah 52 tahun. Dah 28 tahun berlalu. Saya pun dah tua. Saya berharap tarekat ini dapat terus berkembang walau pun tidak sekuat dan sehebat tarekat-tarekat lain.

Kepada sahabat-sahabat, adek-adek & anak-anak yang baru dalam tarekat Samaniyah Naqsabandiyah, selamat beretemu di alam maya. Kepada ikhwan-ikhwan saya dalam apa jua jenis tarekat yang muktabar, selamat bertemu jua. Marilah kita menuju kepada Allah dengan ikhlas.

Mari kita persiapkan diri kita, membersihkan jasmani & rohani kita untuk bersama Imam Mahdi yang akan tiba. Waktunya sudah sangat dekat. Percayalah kepada saya, waktunya sudah sangat dekat. 

Kejahatan Yahudi? Kalau anda membuka mata & hati anda seluas-luasnya, nescaya anda akan mendapati bangsa ini sangat jahat. Kalau anda nak tahu, inilah bangsa yang paling jahat, sehingga Tuhan melaknatnya di dalam Al-Quran. Buktinya wujud sejak zaman Nabi Musa a.s, kemudian ke zaman Nabi Isa a.s, kemudian ke zaman Nabi kita, Nabi Muhamad SAW.




 
Bahkan pada zaman moden ini pun, kejahatan Yahudi itu tidak putus-putus.  Di antaranya, mereka melabelkan agama Islam ini kolot, jumud, beku, static dan sebagainya. Kemudian mereka menggelar kita sebagai pengganas (terrorists).

Bukan tu sahaja. Mereka juga mencerca golongan tarekat & tasawuf sehingga ramai umat Islam sendiri turut membencinya. Mereka memasukkan label-label negative sebagai sesat & menyesatkan. Tetapi Tuhan Maha hebat & Maha Kaya.

Tarekat & tasawuf tetap mekar & berkembang. Meski pun cara pengamalan  setiap satunya berbeza, namun mereka tetap gagah menuju kepada Allah yang satu. Bahkan jangan terkejut, kalau saya katakan bahawa Al-Mahdi itu adalah pengikut tarekat Tijaniah.
Ketahuilah, bahawa salah satu kejahatan Yahudi itu ialah merendah-rendahkan golongan tarekat dan tasawuf. Melalui agen-agennya, kuncu-kuncunya, puak-puaknya dan sebagainya, mereka kata tarekat itu salah, tarekat ini sesat dan sebagainya.

Dahulu memang saya marah, tetapi sekarang saya tak kisah. Lantak dialah, terpulanglah. Malas saya nak layan. Makin dilayan, maka makin galaklah dia seperti anjing buruk telinga.

Bercakap mengenai orang Yahudi, teringat saya kepada satu hadis di bawah. Meh kita dengar.

Rasulullah SAW bersabda: “Al Mahdi adalah dari anakku, dia berusia 40 tahun. Wajahnya bagaikan bintang yang gemerlapan (bercahaya), pipi kanannya terdapat tahi lalat, kulitnya kemerah-merahan seolah-olah dia adalah keturunan Bani Israil, dia akan mengeluarkan harta karun dan akan menundukkan kota-kota maksiat”. (HR Abu Nuaim)

Kalau kita tengok hadis Nabi, kita akan mendapat kesimpulan bahawa Imam Mahdi Al-Muntazar mempunyai warna kulit seperti orang Yahudi. Dikatakan bahawa akhlaknya menjurus seperti akhlak Nabi SAW, sedangkan wajahnya juga sama seperti baginda. Tetapi tentang tubuh badan & warna kulit, mereka tidak mempunyai persamaan.

Maka para ulamak telah mengartikan bahawa sosok badan Al-Mahdi itu menyamai perawakan orang Israel. Dan wajahnya pula berisi dengan kehebatan, kemuliaan & keseganan.

Untuk anda lebih memahami, elok anda baca post terdahulu saya, iaitu CAHAYA WAJAH RASULULLAH (22) Wajah Imam Mahdi Al-Muntazar bercahaya juga.    

Sayangnya, Orang Yahudi mempunyai sifat buruk dalam mencari penyelamat akhir zaman. Mereka menunggu Al-Masih Dajjal sebagai raja Akhir Zaman, sedangkan mereka sudah tahu Dajjal itu akan terbunuh di tangan Nabi Isa a.s.

Sehebat manapun kuasa sakti Dajjal, dia tetap tidak dapat mengubah wajah buruknya. Mata kirinya tersembul keluar sebagai buah anggur, manakala mata kanannya buta. Di antara keningnya, tertulis KAF PA RA (KAFIR) yang dapat dibaca oleh setiap orang Islam meski pun dia buta huruf.

Lalat yang kotor adalah tanda kepada wujudnya kekotoran. Kalau Dajjal itu manusia kotor, maka Yahudi itu adalah sampah dan kekotoran yang membusuk di mana sahaja.


Dua Belas Kejahatan Yahudi Dalam buku Qabaih al-Yahud, dijelaskan 12 kejahatan Yahudi yang termaktub dalam Al-Quran. Kejahatan itu adalah sebagai berikut:

[1] Menuduh Nabi Musa punya penyakit kusta karena tidak mahu mandi bersama mereka. (QS. 33:69). Mereka mempunyai mulut lancang & suka menyakiti sesiapa sahaja. Mereka tidak peduli samada orang di hadapan mereka terluka hati atau tidak.

[2] Enggan melaksanakan Taurat, sehingga Allah mengangkat gunung Tursina untuk mengambil perjanjian yang teguh. (QS.2:93). Inilah segolongan manusia yang engkar dan keras kepala. Amat buruk perangai mereka.

[3] Tidak mau beriman kecuali jika melihat Allah langsung. (QS. 2:55 dan 4:153). Satu permintaan yang menjatuhkan kebencian Tuhan kepada mereka. Mereka seolah-olah memaksa Tuhan supaya menghormati kehendak mereka.

[4] Merubah perintah agar masuk negeri yang dijanjikan seraya bersujud dan mengucapkan hithah, yakni memohon ampunan. Tapi mereka mengganti perintah itu dengan cara melata di atas anusnya dan mengatakan hinthah, yakni sebutir biji di rambut. (QS. 2:58-59). Inilah perangai tolol orang Yahudi yang patut kita ketahui. Mereka suka melakukan sesuatu yang bertentangan dengan apa yang diperintahkan.

[5] Menuduh Nabi Musa mengolok-olok mereka saat mereka disuruh menyembelih sapi betina. (QS. 2:67). Sebenarnya mereka yang banyak bertanya itu dan ini. Sekiranya mereka pandai menjaga diri mereka daripada banyak bertanya, tentu urusan mereka menjadi mudah & gampang.

[6] Menulis Alkitab dengan tangan mereka, lalu mengatakan ini dari Allah. (QS. 2:79). Mereka  memandai-mandai dalam sesuatu perkara sedangkan itu tidak diperintahkan. Orang Yahudi menganggap mereka pandai setanding dengan Allah. Sebab itu jangan terkejut kalau anda mendapati Dajjal Al-Masih (Musa As-Samiri) akan mengangkat dirinya setingkat demi setingkat. Pertama sebagai Al-Mahdi, kedua sebagai Nabi dan akhirnya sebagai Tuhan.

[7] Memutar-mutar lidahnya untuk menyakinkan bahwa yang dibacanya itu adalah wahyu yang asli. (QS. 3:78). Mereka mempunyai lidah bercabang yang tidak boleh dipercayai langsung. Sampai sekarang, kita mendapati mereka itu suka mungkir janji atau mencabuli perjanjian dengan pelbagai helah dan putar-belit.

[8] Merubah Firman Allah. (QS.2:75). Mereka tidak menghormati pemberian Tuhan kepada mereka. Merekalah sejahat-jahat manusia yang mengengkari untuk sujud dan patuh bilamana peraturan itu menyalahi nafsu mereka. Merubah firman Allah adalah perbuatan terkutuk.

[9] Menyembah patung sapi saat ditinggalkan Nabi Musa mengambil Taurat. (QS.2: 51 dan 92). Mereka sanggup engkar kepada teguran Nabi Harun a.s yang melarang mereka melakukan syirik. Bahkan sebaliknya, mereka sanggup mengikut ocehan Musa As-Samiri yang berdusta kepada mereka tentang ketuhanan.

[10] Mengatakan Tangan Allah terbelenggu. (QS.5:64). Maksudnya mereka mengatakan Tuhan itu bakhil. Amat buruk perumpamaan mereka terhadap Allah Taala, sedangkan tuhanlah yang memberi rezeki kepada mereka dan kaum keluarga mereka.  

[11] Menuduh Allah itu faqir. (QS. 3:181). Mereka juga menuduh Allah Taala itu faqir dan menganggap mereka itu lebih kaya daripadaNya. Anda boleh dapati kenyataan ini dalam Ayat 2 Wiridan Ayat Lima yang masyhur itu.

[12] Menyuruh Nabi Musa dan Tuhannya berperang untuk mereka (QS.5:24). Inilah permintaan bodoh dari manusia yang bodoh. Mereka tidak malu sedikit pun mengajukan permintaan ini seolah-olah Tuhan itu kuli mereka. Sila lihat Ayat 3 Wiridan Ayat Lima untuk mengetahui kisahnya.

Dua belas kejahatan di atas berlaku pada zaman Nabi Musa a.s. Tetapi kejahatan mereka tidak pernah berhenti. Negara Israel dan bangsa Yahudi di sana terus melakukan kekejaman mereka. Mereka itu bangsa ganas dan tak berhati perut.

Terlalu banyak yang kita tidak tahu akan perihal Negara Israel dan Yahudi bangsanya. Walau pun kami telah menampilkan 12 kejahatan Yahudi seperti dalam Buku Qabaih Al-Yahud di atas, namun ada banyak lagi yang patut anda tahu. Marilah kita selusuri satu demi satu rahsia itu.

Walau pun sebahagian rahsia ini telah kami dedahkan, elok anda baca sekali lagi untuk lebih mengerti. Semakin anda mengerti, maka tentu semakin faham anda bahawa masa kemunculan Al-Mahdi itu sudah semakin dekat.

1. Tahukah anda bahawa selain bangsa yahudi, tidak dibenarkan membeli atau menyewa tanah di Israel?

2. Tahukah anda bahawa setiap bangsa yahudi yang ada di setiap Negara di seluruh dunia menjadi warga Negara Israel secara automatik? Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu terus diusir ke luar dari Palestin?

TUNGGU POST KAMI SELEPAS INI.. YAHUDI DISEMBELIH OLEH ZIONIS. Anda tentu pelik untuk mengetahui bahawa Yahudi juga sanggup membunuh Yahudi sepertinya.

3. Tahukah anda bahawa penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel  harus menggunakan kenderaan yang dicat dengan warna khas untuk membezakan antara bangsa yahudi dan bukan yahudi?

4. Tahukah anda bahawa Jerusalem bahagian timur, Tebing Barat, Gaza dan dataran tinggi Golan dianggap oleh masyarakat antarabangsa khususnya barat  dan Amerika sebagai kawasan yang dijajah Israel dan bukan merupakan sebahagian daripada Israel?

5. Tahukah anda bahawa Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk bangsa Yahudi dan membahagikan 15% sisanya untuk seluruh penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel? Secara realiti, Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk 400 penduduk yahudi di Hebron, sementara 15% sisanya diberikan kepada 120 ribu penduduk Palestin di daerah itu?

6. Tahukah anda bahawa Amerika menyalurkan dana 5 billion US dari penghasilan hutangnya setiap tahunnya untuk menyumbang kepada Israel?

SEBAB UNCLE SAM (SAMIRI=DAJJAL AL-MASIH) DIKATAKAN AKAN MEMBALAS BALIK KEBAIKAN AS ITU.

7. Tahukah anda bahawa Amerika terus memberikan bantuan ketenteraan kepada Israel sebesar 1,8 billion US setiap tahun? Dan tahukah anda bahawa jumlah sebesar itu sama dengan sumbangan Amerika kepada seluruh Negara di benua-benua Afrika?  SAMA SEPERTI NO (6).

8. Tahukah anda bahawa Israel juga menunggu bantuan perang tambahan sebesar 4 billion US dari Amerika yang terdiri dari pesawat pejuang F16, Apache dan Blackhawk? Dan kerana Amerika merupakan Negara gabungan utama bagi Israel, maka ia wajib memberikan semua kemudahan yang diminta Israel untuk menjamin kewujudannya.  SAMA SEPERTI NO (6)

9. Tahukah anda bahawa kerajaan Amerika telah menekan Kongres tentang  pelanggaran Israel dalam penggunaan senjata yang mereka sumbangkan? Khususnya pada tahun 1978, 1979 dan tahun 1982 pada perang di Lubnan dan penggunaan senjata nuklear pada tahun 1981. SAMA SEPERTI NO (6).

10. Tahukah anda bahawa Israel adalah satu-satunya Negara di Timur Tengah yang menolak menandatangani larangan pembangunan senjata nuklear? Dan menolak Pasukan Siasatan PBB untuk memeriksa tempat persembunyian nuklearnya?

11. Tahukah anda bahawa sebelum Israel wujud pada tahun 1948, mereka telah memiliki kilang pengembangan senjata nuklear?

12. Tahukah anda bahawa Pegawai Tinggi Israel di Jabatan Tentera mereka mengakui secara terang-terangan bahawa tentera Israel membunuh semua tahanan perang Palestin tanpa proses pengadilan?

13. Tahukah anda bahawa Israel telah menyerang tempat kediaman Diplomat Amerika dan menyerang kapal perang Amerika Liberty di perairan antarabangsa pada tahun 1967? Walaupun serangan itu membunuh 33 tentara Amerika dan melukai 177 lainnya, tetapi Amerika sama sekali tidak melakukan sebarang tindakan terhadap Israel? Hanya dengan alasan bahawa tentera Israel tersalah sasaran? Bayangkan kalau serangan itu dilakukan oleh Negara Islam?

14. Tahukah anda bahawa Israel merupakan Negara yang paling banyak mengabaikan resolusi negara PBB? Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel mencapai 69 buah. Bayangkan seandainya satu Negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh Amerika?  SEBAB PBB ITU CIPTAAN UNCLE SAM.

15. Tahukah anda bahawa pemerintah Israel menggunakan system politik pemeliharaan terhadap identiti rakyat yahudi agar tetap menjadi warga Negara itu?

16. Tahukah anda bahawa Mahkamah Agung Israel telah menetapkan Perdana Menteri Ariel Sharon sebagai terkecuali dalam kes pembunuhan Shabra dan Syatilla pada 16 September 1982 di Lebanon yang telah membunuh lebih dari 1000 orang Palestin terdiri dari anak-anak, wanita dan orang tua?

 17. Tahukah anda bahawa pada tarikh 20 Mei 1990, seorang tentera Israel menyuruh para pekerja Palestin yang sedang menunggu bus di Halte untuk duduk berbaris di atas tanah, setelah itu ia menembak mereka dari jarah setengah meter? Tahu pulakah anda bahawa pemerintah Israel menyatakan tentera itu tidak bersalah dan bahkan mendapat penghargaan khusus dari pemerintah Israel?

18. Adakah anda tahu bahawa sehingga tahun 1988, semua kilang dan pejabat di Israel hanya boleh melampirkan keterangan pekerjaan dengan kata-kata: “pekerjaan hanya untuk bangsa Yahudi”, ”pekerja hanya boleh dipilih dengan syarat dia berbangsa Yahudi”?

19. Tahukah anda bahawa Jabatan Luar Negeri Israel membayar 6 jabatan media Amerika untuk menerbitkan imej positif Israel kepada masyarakat Amerika dan Eropah?

20. Tahukah anda bahawa Sharon mengajak Parti radikal Molodeit untuk menjadi gabungan utama dalam kabinetnya? Padahal parti itu beridealogi radikal dengan tujuan untuk membesihkan Israel dari luar kawasan yahudi dan pengusiran secara paksa seluruh warga Palestin dari Israel?

21. Tahukah anda bahawa Perdana Menteri Israel pertama, David Ben-Gorion sepakat dengan langkah pengusiran secara paksa seluruh rakyat arab dari Israel?

22. Tahukah anda bahawa Rahib besar di Israel Ofadya Yosef yang juga pengasas Parti Syas (parti ketiga terbesar di Israel) menyokong aksi tentera Israel untuk membunuh warga Palestin? bahkan ia mengeluarkan fatwa radikal pada hari raya paskah yang lalu dalam wawancaranya di sebuah rangkaian radio terbesar di Israel: “Tuhan akan membalas semua kejahatan warga arab, Tuhan akan menghancurkan keturunannya, menghabiskannya dan menghancurkan tanahnya dan Tuhan akan membalas mereka dengan azab yang pedih. Oleh itu dilarang semua bangsa yahudi untuk memberikan rasa kasih sayang kepada warga arab, dan wajib bagi setiap yahudi untuk menembak mereka dan senjatanya hendaklah dihalakan ke arah dada dan kepala setiap warga arab untuk menghabiskannya, kerana mereka itu makhluk yang jahat dan terkutuk “… …

23. Tahukah anda bahawa pelarian Palestin adalah yang terbesar di dunia?

24. Tahukah anda bahawa penduduk Kristian Palestin bersatu dengan penduduk Palestin muslim untuk melawan penjajah yahudi?

25. Tahukah anda, walaupun Mahkamah Agong Israel sudah mengeluarkan keputusan pelarangan penyeksaan dalam proses pemeriksaan, tetapi Shinbet (Badan perisik Israel) tetap terus menyeksa setiap pejuang Palestin dalam proses pemeriksaannya?

26. Tahukah anda bahawa walaupun Israel terus mengganggu proses belajar mengajar dan merosakkan seluruh prasarana pendidikan penduduk Palestin, tetapi penduduk Palestin tetap menjadi Negara terbesar di dunia yang penduduknya bergelar doktor falsafah. Hal ini dilihat dari jumlah purata penduduknya.

27. Tahukah anda bahawa setiap manusia mempunyai hak yang sama yang dijamin oleh undang-undang HAM antarabangsa yang diterbitkan pada tarikh 10 Disember 1948? Tetapi tahukah anda bahawa undang-undang itu sama sekali tidak berlaku bagi penduduk Palestin? kerana dihalang dengan ditandatangani oleh perikatan OSLO?

28. Tahukah anda bahawa majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan bahawa serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri mereka?

29. Tahukah anda bahawa Israel sebagai Negara penjajah sama sekali tidak terikat dengan konvension Geneva untuk menjaga hak-hak dan keselamatan warga awam Palestin?

30. Tahukah anda bahawa perintah Perdana Menteri Israel Ariel Sharon sudah tidak dituruti lagi oleh tentera Israel? Salah satu contohnya adalah ketika ia melarang tentera Israel untuk melakukan genjatan senjata dan dilarang menembak, tetapi tentera Israel terus menyerang, menembak rakyat awam Palestin dan menghancurkan tempat tinggal mereka. Insiden paling memilukan adalah pembunuhan tiga wanita Palestin, padahal mereka sedang berada dalam khemah pelariannya?

31. Tahukah anda bahawa Israel terus melakukan pebagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al-Aqsa dan Qubah As-Sakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?

32. Tahukah anda bahawa Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela mengatakan bahawa Israel adalah Negara rasisme dan apartheid seperti keadaan Afrika Selatan sebelum beliau memerintah.  Israel sememangnya jahat dan teruk.


DI RUMAH. 22.1.2013.   9.07 PM

1 comment:

  1. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete