GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Monday 18 June 2012

BERITA GEMBIRA BUAT PENCINTA IMAM MAHDI

Kelmarin saya terbaca sebuah berita yang agak mengejutkan. Putera Mahkota Arab Saudi yang baru, Putera Nayef bin Abdul Aziz telah disahkan meninggal dunia.
 
Hujung tahun 2011, Raja Sultan bin Abdul Aziz, Putera Mahkota Arab Saudi pada masa itu telah meninggal dunia.



Usia pada masa kematiannya ialah 83 tahun. Dikhabarkan beliau meninggal di sebuah hospital di New York disebabkan sejenis penyakit dalam perut.

Dan kelmarin pula, Putera Nayef pula meninggal dunia. Umur semasa kemangkatannya ialah 73 tahun. Beliau baru sahaja dilantik sebagai Putera Mahkota. Sebab-sebab kematiannya tidak jelas seakan-akan satu rahsia. Tempat di mana beliau meninggal juga dirahsiakan. Semuanya rahsia.

Tak sampai setahun, dua orang putera mahkota Arab Saudi meninggal dunia. Apakah selepas ini, akan ada lagi?
APA KAITANNYA DENGAN IMAM MAHDI
Diberitakan bahawa pada saat Imam Mahdi muncul, berlaku perebutan tahkta di antara beberapa anak raja untuk menjadi sultan. Ia tentu terjadi kalau tidak ada putera mahkota.

Pada firasat saya, Imam Mahdi akan keluar sekitar 2014. Sebelum kemunculannya, keluar dahulu seorang pemuda Bani Hasyim di Mekah yang bercita-cita menyerang Yahudi.

Jarak antara mereka ialah 18 bulan atau 1.5 tahun.

Sebelum kemunculan pemuda Bani Hasyim itu, terjadi Teriakan Keras yang mengoncang dunia. Teriakan Keras itu khabarnya berlaku pada 15 Ramadhan, Khamis malam Jumaat.

KEDUDUKAN PRISTIWANYA
Mari kita tengok kedudukan pristiwa atau hiraki pristiwa yang bakal berlaku sebelum kemunculan Imam Mahdi. Secara asasnya begini,

[1] Kematian putera mahkota Arab Saudi. Mungkin seorang demi seorang sehingga sampai kepada saat kemunculan Imam Mahdi. Perebutan tahkta hanya berlaku jika tiada putera mahkota pada tahun tersebut.

Setiap anak raja tentu beriya-iya untuk mendapatkan kerusi tertinggi Al-Haramain itu. Keadaan yang ada sekarang sangat gawat. Bahkan merupakan jalan ke arah berlakunya perebutan tahkta itu.

[2] Pergolakan di Syria. Ikuti kupasannya di bawah.

[3] Teriakan Keras pada 15 Ramadhan, Khamis malam Jumaat. Gempa bumi berlaku serentak di kawasan Barat (Eropah), Tengah (Asia Barat) & Timur (Khurasan) yang menyebabkan ramai penduduk bumi mati.

[4] Keluarnya seorang pemuda Bani Hasyim di Mekah yang bercita-cita menyerang Yahudi. Dia mati lebih awal sebelum hajatnya tercapai.

[5] 18 bulan atau 1.5 tahun selepas itu, muncullah Imam Mahdi.

PERGOLAKAN DI SYRIA
Saya selalu mengatakan bahawa pergolakan di Syria merupakan belitan pertama huru-hara yang menandakan dekatnya kemunculan Imam Mahdi. Kalau anda ikuti perkembangannya semenjak Januari 2012, pergolakan di Syria masih belum ada tanda untuk berakhir.  Syria masih seperti biasa. Basir Al-Assad masih lagi berkuasa. Cuba anda fikir kenapa begitu? Saya akan jawab soalan tersebut pada penghujung post ini.

RAHSIA PERGOLAKAN DI ASIA BARAT
Ramai orang berpendapat, termasuk para blogger juga, yang mengatakan kebangkitan Islam sudah bermula di Mesir, Libya, Tunisia, Yaman, Syria dan sebagainya. Saya tak bersetuju dengan pandangan tersebut. There is something wrong with that idea. Ia termasuk pandangan sempit.

Sebenarnya, Yahudi dan agen-agen Dajjal sudah berputus asa mencari Imam Mahdi di Afganistan, Pakistan & Iraq. Mereka gagal mecari dan membunuh Imam Mahdi. Sungguh hebat tuhan menyembunyikan manusia pilihannya itu. Sampai sekarang, musuh-musuhNya kelihatan seperti orang bodoh sahaja.  

Mereka sekarang mengalih pandangan ke Asia Barat untuk meneruskan usaha mereka mencari Imam Mahdi. Bersama mereka ialah petualang-petualang Syiah yang memang tidak suka kepada kelompok Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Rakyat Mesir, Libya, Tunisia dan sebagainya yang berdarah Syiah meniup api kemarahan dan kebencian kepada pemimpin-pemimpin mereka. Maka berbondong-bondonglah rakyat mereka memberontak untuk menghapuskan dictator, kronisme, rasuah, kesempitan ekonomi dan sebagainya. Semuanya mainan Syiah dengan dokongan padu musuh-musuh Islam di seluruh dunia.

Maka jatuhlah Hosni Mubarak, Muammar Ghadafi, Zainal Din bin Zein dan sebagainya yang memang pendokong kuat Ahli Sunnah Wal Jamaah. Rakyat mereka terkinja-kinja suka seperti berok. Yang lebih kuat gembiranya ialah orang-orang Yahudi & agen-agen Dajjal yang mengatur kekecohan politik tersebut. Orang-orang Syiah pun sama. Padan muka kamu, wahai pemimpin Ahli Sunnah Wal Jemaah

ALLAHU AKBAR
Imam Mahdi tetap tersembunyi. Dia tetap tidak ditemui oleh sesiapapun. Orang Yahudi & agen-agen Dajjal tetap gagal mencarinya.

Apakah dia ada di sana?

Saya tak mahu menjawab soalan tersebut. He2.

Kalau kita andaikan dia ada di tengah-tengah pergolakan itu, dia pasti belum terbunuh dalam pertempuran atau pemberontakan itu sebab tugasnya untuk memimpin umat Islam belum bermula. Walaupun ramai orang telah mati, tetapi dia belum mati. Di manakah dia?

Satu lagi, tak mungkin orang yang bernama Muhamad bin Abdullah ini mengotorkan tangannya membunuh sesama islam. lebih-lebih lagi, menjatuhkan pemimpin kelompok Ahli Sunnah Wal-Jemaah yang selama ini menjaga keturunan Rasulullah S.A.W.

Marilah kita serahkan urusan Imam Mahdi ini kepada Allah S.W.T. Dia Maha Gagah lagi Maha Bijaksana.
Tak payahlah kita fikir sampai sakit kepala. Urusan tuhan tidak terjangkau oleh sesiapapun.
 
BAGAIMANA KESUDAHAN PERGOLAKAN SYRIA
Saya berpendapat, pergolakan di Syria akan berpanjangan sehingga wujudnya campurtangan kritikal antara 2 pakatan. Kalau anda menelusuri hadis yang panjang berkenaan dengannya, anda akan dapati wujud pertempuran antara 2 pakatan tersebut. Pertempuran ituah  yang dinamakan Peperangan Armagedon di Palestin.

Carilah info anda berkenaan Peperangan Armageddon di internet. Anda pasti mengetahui lebih banyak lagi.

Setakat itu sahaja kefahaman saya. Insyaallah, kita akan berjumpa lagi.    


 

11 comments:

  1. Pencinta Al-Mahdi ngak sama dgn Tentera Al-Mahdi,
    Pencinta Al-Mahdi berjutaan bertaburan sana sini,
    Tentera Al-Mahdi hanya "sedikit" beliau yg bimbingi,
    Namun keduanya sama2 bangkit terajui Akhir Zaman ini...

    ReplyDelete
  2. Semangat betul bila mmbicarakan ttg IM dan dajjal. Klw ditadabbur al-Qur'an, bukankah jelas bhw yg akn diutus Allah adlh RasulNya saat sistem thoghut brleluasa d muka bumi. Bukankah sebenarnya Rasul yg akn diutusNya utk mntgakkan dien...bukannya imam, ustadz, parti politik, pemimpin mana2 negara, malaikat atw ANDA?
    Jlnnya? Tentulah selari dgn jln Rasul2 sebelumnya kerana kondisi masyarakat sekarang persis di zaman kebangkitan mrk. Tak gitu?

    ReplyDelete
  3. Kemunculan imam mahdi... tak perlu diyakini ahli sunnah wal jamaah... imam mahdi kepercayaan org2 syiah... kita ahli sunnah wal jamaah... tak akan gugur akidah kalau tidak percaya turunnya imam mahdi ini...

    wallahyalam

    ReplyDelete
  4. Syiah 100% percaya dgn kedatangan Imam Mandi.
    Sunni ASWJ juga percaya Imam Mahdi tapi koq fifty2..
    Wahabbi kecut perut paling takut kebangkitan AlMahdi..
    Bangkit AlMahdi hahaha... ramei yg mati dipancong mati....
    Baru muncul keadilan kemakmuran Khalifah Imam Mahdi.
    Siapa kenapa ramei dulu dipancong mati fikirlah sendiri....

    ReplyDelete
  5. Pendapatan yang dangkal hanya meramal Imam Mahadi ghaib, Dajjal Ghaib Nabi Isa ghaib, Ashafbul Kafi ghaib mereka semua akan muncul Orang yang mengenal alam ghaib, hijab mata sudah terbuka akan kenal imam mahadi. Hadis tetang tingginya keimanan kaum Salman AlFarasi itu menjadi pertunjuk. Hadis berkenaan mereka meminta-minta jawatan khalifah tidak diberi sehingga suatu masa mereka akan menrimanya dan setelah mereka menrimanya, meraka tidak akan boleh dikalahkan walaupun ramai musuh nak kalahkannya cari hasis itu sebagai pertunjuk. Syria siapa yang serang siapa, siapa dia Al-sufiyani yang akan timbul di syam, kaji-kaji. Sejarah keluarga nabi dengan keluarga Abu Sufian berserta pengikutnya akan berulang. Nabi melawan Abu Sufiyan, Nabi menang hingga Abu Sufiyan terpaksa peluk Islam. Imam Ali lawan Muawiyiah, Imama Hussein lawan Abu Yazid, kemudian Imama Mahadi akan sekali lagi melawan keturunan Abu Sufiyan yang akan muncul disyam

    ReplyDelete
  6. UNDANGAN GUBENUR MILITER KHILAFAH ISLAM
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


    Untuk Wali Wali Allah dimana saja kalian berada
    Sekarang keluarlah, Hunuslah Pedang dan Asahlah Tajam-Tajam

    Api Jihad Fisabilillah Akhir Zaman telah kami kobarkan
    Panji-Panji Perang Nabimu sudah kami kibarkan
    Arasy KeagunganMu sudah bergetar Hebat Ya Allah,

    Wahai Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang
    hamba memohon kepadaMu keluarkan para Muqarrabin bersama kami

    Allahumma a’izzal islam wal muslim wa adzillas syirka wal musyrikin wa dammir a’da aka a’da addin wa iradaka suui ‘alaihim yaa Robbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH muliakanlah islam dan Kaum Muslimin, hinakan dan rendahkanlah kesyirikan dan pelaku kemusyrikan dan hancurkanlah musuh-mu dan musuh agama-mu dengan keburukan wahai RABB
    semesta alam.

    Allahumma ‘adzdzibil kafarotalladzina yashudduna ‘ansabilika, wa yukadzdzibuna min rusulika wa yuqotiluna min awliyaika.

    Wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. orang-oramg kafir yang telah menghalang-halangi kami dari jalan-Mu, yang telah mendustakan-Mu dan telah membunuh Para Wali-Mu, Para Kekasih-Mu

    Allahumma farriq jam’ahum wa syattit syamlahum wa zilzal aqdamahum wa bilkhusus min yahuud wa syarikatihim innaka ‘ala kulli syaiin qodir.

    Wahai ALLAH pecah belahlah, hancur leburkanlah kelompok mereka, porak porandakanlah mereka dan goncangkanlah kedudukan mereka, goncangkanlah hati hati mereka terlebih khusus dari orang-orang yahudi dan sekutu-sekutu mereka. sesungguhnya ENGKAU Maha Berkuasa.

    Allahumma shuril islam wal ikhwana wal mujahidina fii kulli makan yaa rabbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH tolonglah Islam dan saudara kami dan Para Mujahid dimana saja mereka berada wahai RABB Semesta Alam.
    Aamiin Yaa Robbal ‘Alamin

    Wahai Wali-wali Allah Kemarilah, Datanglah dan Berkujunglah dan bergabunglah bersama kami kami Ahlul Baitmu

    UNDANGAN GUBENUR MILITER KHILAFAH ISLAM
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

    Hai kaumku ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu'min :38)

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    Sahibuzaman
    angsahitam@inbox.com

    Disebarluaskan
    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    https://www.facebook.com/pages/Atase-Militer-Khilafah-Islam-Ad-Daulatul-Islamiyah-Melayu/227374194094907

    ReplyDelete
  7. kenapa kita suka membicarakan tentang keajaiban imam mahadi.mengapa kita sendiri yang tidak berusaha membuat kerja imam mahadi iaitu menarik manusia menganut agama islam dengan mencari bukti yg kukuh bahawa islam dan allah adalah tuhan dan agama yang sebenar.jika imam mahadi muncul dengan cara keajaiban sekalipun tanpa bukti yg kukuh sehingga dapat menarik manusia masuk islam,apalah gunanya.bukankah allah telah mengatakan tiada rasul yg akan diturunkan didlm surah yasin tetapi allah mencabar manusia mengkaji alam ini krn disana trdpt bukti yg kukuh bhw allah adalah tuhan sbnr yg wajib disembah.jika imam mahadi memperjuangkqn islam melalui peperangan atau melalui keajaiban,tiada siapa yg akan msk.islam malah membenci isllam serta murtad.tiqda rasul lagi akan diturunkqn bermaksud nabi isa jugq tidak akan turun.para nqbi sekalipun tidak mnjadi nabi secara ajaib melainkan brmula dr usaha dan hasrat untuk mencari tuhan yg sebenar.oleh itu berusahalah mencari bukti supaya manusia masuk islam.

    ReplyDelete
  8. Siapa kawan dan siapa lawan, inilah dilema apabila imam mahdi hadir, pada masa lalu seperti Rasulullah dimasa beliau dimusuhi kaum jahiliyah... jika pun di masa kini hadir imam mahdi maka kaum muslimin pun ikut mendustakan kehadiran beliau.

    ReplyDelete
  9. الإمام المهدي في إندونيسي
    الإمام المهدي في المنطقة الشرقية من اندونيسيا، مدينة كاليمانتان الشرقية سامراء
    Imam Mahdi di Indonesia
    Imam Mahdi di wilayah timur Indonesia, kota Kalimantan Timur Samarinda.

    ReplyDelete
  10. Tuan saya berminat untuk ketahui biodata Tuan Haji Bashir bin Khatib. Saya percaya beliau guru yang pernah baiah saya pada sekitar tahun 1985 di Lubuk Mak Udang, Ketereh, Kelantan. Tuan boleh e-melkan saya : awang_soh@yahoo.com

    ReplyDelete