GUGUR INDAH


Get Flower Effect

Sunday, 25 August 2013

TERDAPAT 5 AKIBAT JIKA AMERIKA SYARIKAT MENYERANG SYRIA.



Saya sebenarnya telah menulis cerita tentang Moaz Al-Khateb, bekas Pengerusi Ketiga SNC. Tunggu nak publish jew. Tetapi cerita tentang persiapan AS nak menyerang Syria lebih hot daripada itu.


Sebab itu, saya mengambil keputusan untuk menulis dahulu tentang perkara itu. Saya berharap anda bersabar.

Setiausaha Pertahanan Amerika Syarikat (AS), Chuck Hagel ada menyebut  bahawa AS telah mempersiapkan angkatan lautnya demi untuk melaksanakan keputusan Presiden Barack Obama.

Apakah maksudnya? Bahawa jelas terdapat kemungkinan bahawa Obama akan mengarahkan tindakan kententeraan ke atas Syria setelah berlaku kejadian penggunaan senjata kimia baru-baru ini. .

Saya pun dah menulis 2 post tentang ketidakmunasabahan penggunaan bom kimia oleh Basyar. Bahkan di penghujung post ini pun, ada lagi kenyataan yang mempertikaikannya dari bekas pegawai penasihat Basyar sendiri.

Ramai orang tidak percaya bahawa Basyar telah melakukannya. Bekas pegawai senior pertahanan AS (di zaman G.W. Bush), Lawrence Mickerson dengan tegas tak percaya.  Saya juga tak percaya. Rakan-rakan saya pun tak percaya.

Tetapi berita ini diperbesar-besarkan seolah-olah memang Basyar Al-Assad yang melakukannya. AS memang jahat. Yahudi lagi jahat.   Mereka sedang merancang untuk menyerang Damsyik.

Tahukah anda apakah 5 akibat jika mereka membuat serangan tersebut?  Mari kita analisis satu persatu.

AKIBAT [1] : TENGELAMNYA FUNGSI SNC
Barisan pemberontak Syria (SNC) telah mengalami pertukaran pemimpin sebanyak beberapa kali. Sekarang ini (Pengerusi Kelima) dipegang oleh Ahmad Jassi Arba yang mepunyai hubungkait dengan kerajaan Arab Saudi.

Bahkan ini telah menunjukkan bahawa pengaruh Arab Saudi (selaku tuan besar Tanah Arab) dalam SNC benar-benar telah menjungkarbalikkan peranan sebenar SNC. Ia bukan lagi bertujuan melawan Bsyar, tetapi lebih kepada menawan dan menguasai Syria itu sendiri.

Memang benar SNC itu boneka, sebagai alat atau mesin pembajak sahaja. Bila AS datang menyerang Syria, keputusan mutlak akan berada di tangan Obama. Penasihatnya Yahudi Lakanatullah. Penjaga biayanya ialah Arab Saudi. Maka bercantumlah mereka dalam sebuah lubang kegelapan yang mereka cipta sendiri.  Kemudian datanglah askar-askar NATO untuk melaksanakan tugas mereka.

AKIBAT [2] : BERHIMPUNNYA KELOMPOK SYAITAN (AS-NATO-ZIONIS) DALAM LUBANG KEGELAPAN AKHIR ZAMAN.
Mereka bercita-cita untuk menukar Negara Syria yang indah permai itu menjadi lubang kegelapan tempat berhimpunnya kelompok Syaitan. Siapakah mereka itu kalau bukan AS, NATO & ZIONIS YAHUDI.

Semoga Arab Saudi dapat menjauhkan dirinya daripada mereka. Tetapi bukti-bukti sebelum ini menunjukkan sebaliknya. Pendedahan Mujtahid bin Hareth bin Hammaan dalam twitternya benar-benar merimaskan umat Islam yang sayangkan Mekah dan Madinah.

King Abdullah Arab Saudi setakat ini semakin mendekati lubang kegelapan dengan kebaikan-kebaiakannya yang memihak kepada Kelompok Syaitan. Dia telah memberi  $ 1 billion kepada Jeneral Al-Sisi untuk perlaksanaan tugasnya. Dia juga telah memberi $ 60 billion kepada AS untuk pembinaan semula (rebuilt) Mesir mengikut acuan baru.

AKIBAT [3] : SEGITIGA DAJJAL
Segitiga Dajjal biasanya dirujuk kepada Lautan Bermuda dan bakinya, 6 lautan yang lain. Tetapi Segitiga ini juga mulai wujud di Asia Barat.

Mari saya tunjuk. Ia bermula dari Iraq, kemudian pergi ke Mesir dan berakhir di Syria. Inilah yang dimaksudkan dengan Yinon Oded Plan atau Greater Israel. Yahudi mahu memiliki semuanya dan mahu menjadikan seluruh kawasan itu miliknya.  

Mereka mahu menjadi itu semua miliknya, tempat pengumpulan kapal dan senjata perang. Mari kita melihat akibat keempat seperti di bawah.

AKIBAT [4] : PENGUMPULAN KAPAL DAN SENJATA PERANG.
Armada Keenam Amerika, dengan tanggung jawabnya di kawasan Mediteranian, mempertahankan keberadaan kapal perang USS Mahan di wilayah itu dengan kapal-kapal lainnya, dan tidak membiarkannya kembali ke pelabuhan asalnya di Norfolk, Virginia.

Namun, para pejabat pertahanan Amerika mengatakan Angkatan Laut belum menerima perintah untuk mempersiapkan operasi tentera terhadap pemerintah Basyar Al-Assad.

Ini bermaksud, AS mempunyai niat tersembunyi tetapi sangat ketara getarannya untuk menguasai Syria. Ini dapat dibuktikan daripada kegelojohan sikap mereka meskipun Pasukan Penyiasat PBB belum menjalankan penyiasatan  terhadap kejadian bom kimia baru-baru ini.

Rusia sejak dahulu menghantar peralatan perang kepada Syria. Maka jika AS benar-benar menyerang Syria secara terang-terangan, maka ia akan mengundang kepada akibat berikutnya seperti berikut.

AKIBAT [5] PEPERANGAN ANTARA KUASA BESAR (AMARGEDON).
Berbanding Rusia, AS nampaknya lebih ghairah untuk menguasai Asia Barat. Keghairahan itu tentunya datang daripada Yahudi di belakangnya. Dia mempunyai mastermind yang mendorongnya membina sebuah negara untuk Al-Masih Dajjal akan datang.

Rusia bertindak hanya berdasarkan sokongan blok terhadap negara-negara Syria, Iran & Hizbullah. Dia tidak mempunyai apa-apa kepentingan untuk menguasai Syria. Dengan itu, pencetus utama kepada pertempuran Asia Barat adalah Amerika Syarikat yang kelihatannya seperti anjing lapar.

MARI MEMBUAT PEMBEZAAN
Angela Kane, Pengarah Urusan Pelucutan Senjata PBB, dilaporkan telah tiba di Damsyik hari Sabtu lepas, 24/8/2013 untuk mendorong diberikan akses ke lokasi yang dicurigai terjadi serangan senjata kimia

Mereka (pegawai-pegawai PBB) ingin membuat penyiasatan lanjut tentang perkara tersebut. Maka kerana itu, ini sebuah maklumat penting dari seorang pegawai sains (saintis) yang pernah berkerja di zaman Basyar Al-Assad.

Katanya, dia sangat ragu tentang  laporan yang menyebut penggunaan gas sarin oleh rejim Basyar Al-Assad di Wilayah Khan Al-Assal di Aleppo pada 19 Mac 2013 lalu.

Dia mengatakan gas sarin milik kerajaan Basyar Al-Assad tidak berbau, sementara dari laporan perubatan menunjukkan bahawa  terdapat “bau menjijikkan”  dari  lokasi kejadian.

Ini menunjukkan bahawa ada sesuatu yang tak kena berhubung gas sarin tersebut. Dan itulah yang membezakan antara bom kimia milik Basyar dengan pihak lain.

Katanya, rejim Basyar Al-Assad telah melakukan eksperimen dengan mencampurkan berbagai jenis gas untuk membuat senjata yang lebih sulit diidentifikasi sebagai senjata kimia.

Angela Kane mesti jujur dalam penyiasatannya. Apakah kita boleh percaya kepadanya?. Dia datang dari sebuah Negara bergelar agen Dajjal (AS), bahkan mungkin dia mempunyai darah keturunan Yahudi. Yang pasti AS sudah bersiap sedia menyerang Syria.

PERANG, PERANG & PERANG.

AHAD 25/8/2013

19 comments:

  1. antara persediaan armageddon...

    armada US ke 6 di laut mediterranian dan armada ke 5 di teluk Parsi sebagai support telah lama bersedia...juga ribuan tentera US dan peralatan tentera canggih termasuk jet pejuang F16 di Jordan, arab saudi dan lain lain negara arab sekutu.

    aircraft carrier berkuasa nuklear Perancis, Charles de Gaulle sedia beroperasi dan jet Rafale dan Mirage nya yang berada di UAE berpotensi untuk mencapai sasaran di syria.

    kapal selam Britain dari kelas Trafalgar dan Astute sekurang-kurangnya dikekalkan sebuah di laut mediterranian.



    Putin retaliate. Kapal-kapal perang Russia mungkin akan ditambah di laut Mediterranian sebagai tindak balas terhadap persediaan Amerika.



    masanya untuk merealisasikan hadis nabawi akan tiba..

    ReplyDelete
  2. pra-perang amargedon

    ReplyDelete
  3. Apa sdh jadi dgn manusia hari ni.. Bakal rakan FB abah..

    ReplyDelete
  4. salam abah..

    abah biasa tak dengar kuliah syeikh imran hossein?kalau abah biasa dengar nk jugak tau komen abah tentang pendapat2 beliau..

    dalam kuliah beliau ketika mubarrak baru saja dugilingkan beliau ada menjangkakan yg ikhwan akan menang pru di mesir tapi berkuasa dalam masa yg singkat..ikhwan akan dituduh sebagai pengganas oleh zionis dan perkara itu akan memberi lesen utk zionis memulakan peperangan di timur tengah..

    apa pandangan abah?

    ReplyDelete
  5. abah selalu mengikuti pandangan beliau. Seorang ulamak sufi modernis. Benar sekali kata2nya. Abah setuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagaimana pendapat beliau tentang demokrasi itu sistem yg mensyirikkan Allah SWT?

      Delete
  6. Wahai para mujahidin suriah, waspadalah terhadap serangan para pasukan kafirun dan kelicikannya. Ingat sekali tepuk dua nyamuk mati. Boleh jadi para muhajidin adalah target sebenarnya.

    Ya Allah,
    karuniakan dan limpahkanlah segera kemenangan-kemenangan untuk hamba-hambaMu para muhajidin yang sedang melaksanakan jihad fisabilillah dipermukaan bumi ini,
    belas kasihi mereka, maafkan kesalahan-kesalahan mereka, ampunilah dosa-dosa mereka,
    lindungi mereka, berikanlah kekuatan dan kekuasaan untuk mereka, berilah pertolonganMu dan kirimkanlah pasukan langitMu untuk mendampingi mereka, berilah kepada mereka rizki yang melimpah, kabulkan doa-doa mereka, sejahterakan dan rahmatilah mereka serta bila mereka meninggal dunia syahidkan mereka.
    Amin.

    Ya Allah,
    yang mempunyai azab yang sangat pedih,
    berikan segera azab yang sangat pedih itu,
    untuk orang-orang yang membuat kezaliman di muka bumi ini,
    hinakanlah mereka di dunia dan di akhirat,
    kalahkan mereka pada peperangan-peperangan,
    turunkan rasa takut yang sangat ke dalam hati, jiwa dan pikiran mereka,
    Amin.

    penunggu imam mahdi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kemungkinan besar penggunaan senjata bahan kimia merupakan konspirasi barat dengan rezim asad. Agar dapat masuk ke suriah dan mentargetkan para mujahidin suriah, yang telah mampu masuk ke latakia sarang rezim asad dan menguasai wilayah lain.

      Delete
    2. kemungkinan kecil saja tu. jika yang digelar "mujahidin" itu menggunakan senjata kimia yang dibekalkan barat kemudian dituduh bahawa kerajaan yang menggunakan, ia juga sebuah kemungkinan.

      sebelum munculnya panji hitam, mujahidin akan selalu kalah sehingga hampir kalahnya secara total, sehingga hampir berputus asa lah kebanyakan orang. ketika itulah datang pertolongan Allah dan pembukaan yang besar.

      Delete
  7. update...

    berita awal pagi ini, satu sumber rasmi memberitahu CNN bahawa US boleh menyerang Syria dalam tempoh beberapa jam jika Obama memberi arahan. Russia retaliate dengan memberi amaran.

    berita semalam, kapal-kapal terbang perang termasuk jet-jet pejuang dan kelengkapan tentera barat mula mendarat di pangkalan mereka di Cyprus sebagai persediaan menyerang Syria.

    satu berita menyebut penghantaran senjata dari korea utara kepada syria telah disekat oleh Turki. Korea pun dah involve.

    armada pasifik Russia sedang dihidupkan semula termasuk armada baltic Russia yang memberi sokongan..

    nampaknya jika perang berlaku, ia akan melibatkan skala yang besar... agaknya bagaimana keadaan Malaysia dan Indonesia jika ia benar berlaku...?

    ReplyDelete
  8. AMARAN AMARAN AMARAN!!

    Tsunami tsunami tsunami!!!
    Tsunami kali ni lebih tinggi dari bukit!!
    tak taow bila dia mai baru tadi cek mimpi!

    ReplyDelete
  9. perang akhir jaman di ambang mata

    ReplyDelete
  10. assalam,,,, maaf sblumnya mau tanya pembahasan tentang muhammad dari indonesia tdk ada lagi kelanjutanya setelah sekian lama saya mnunggunya belum ada lagi, abah belum menjelaskan dari UWS mngenai "Pergi dengan pemuda berjanggut" dari muhammad indonesia,,,,, mungkinkah pemuda berjanggut = Abah sendiri, maaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam. ha2...betul katamu. Aabah belum sempat menyambungnya lagi. Memang ia terhenti setakat siri (5) dahulu. Siri (6) berkaitan pemuda berjanggut itu belum disambung lagi.

      Abah tak tahu siapa pemuda berjanggut itu? Mari kita serahkan kepada tuhan. Dia lebih mengetahui lagi maha bijaksana.

      Terima kasih kerana ingatkan abah. Kisah2 tentang IM/bocah anggon TELAH DIPINDAHKAN KE BLOG BARU (DIA YANG TERSEMBUNYI)

      Sila rujuk Mybloglist

      Delete
  11. Sangat bersetuju dengan pandangan Abah.
    Apa yang harus kita lakukan andai peperangan telah tercetus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti abah jawab dalam post akan datang. bagus oalanmu.

      Delete
    2. lari masuk hutan dan berkampung islam lah di sana...

      Delete
    3. Jika telah datang isyarat yang jelas maka keluar lah berperang. Di mana saja kamu berada pasti kamu akan mati. Jadi pilih bagaimana kamu mahu mati.

      Delete
  12. Salam Abah...dengar cerita us nak serang Syria hari ni... Ya Allah jauhkan lah...bakal rakan FB abah

    ReplyDelete